recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alt vedrørende iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alt vedrørende iPad

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 06:18
Du kunne gå ind på dr.dk/nu og så vælge den kanal du vil se....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 09:45
Jep! Og nu er der heller ingen problemer med lyden ;-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 18:54
Hvorfor er der en Marguerit blomst nede i højre hjørne på lås op skærmen? Trykker jeg på den, vises de to billeder jeg har taget med cameraet afløst af dr.dk/nu...
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6638
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvorfor er der en Marguerit blomst nede i højre hjørne på lås op skærmen? Trykker jeg på den, vises de to billeder jeg har taget med cameraet afløst af dr.dk/nu...


Det er for at bruge iPad som billedramme. Du kan vælge overgange i indstillinger.
Dr.dk/nu må være et skærmbillede du har taget.

Redigeret af Brixen - 20-Juni-2013 kl. 20:04
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juni-2013 kl. 20:06
Ok tak! Det er jo en smart feature. Har en gammel 7" Denver billedramme der står og samler støv ;-)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2013 kl. 16:57
Og NU virker DR3 ikke mere! Noget med en mgl url på server
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 10:24
Hver gang jeg logger på min Hotmail, skal jeg indtaste email og kodeord. Det behøver jeg ikke på PC,en. Hvorfor kan iPad ikke gemme de oplysninger?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 10:43
Det har ikke noget med iPad som sådan at gøre, men di valg af browser - safari.

Du har selvfølgelig været i indstillinger og under safari -> autoudfyld slået brugernavne og adgangskoder til?


Hvorfor bruger du egentligt at logge ind på hotmail?
Mailklienten på din iPad kan køre direkte op mod hotmail.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 11:07
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det har ikke noget med iPad som sådan at gøre, men di valg af browser - safari.

Du har selvfølgelig været i indstillinger og under safari -> autoudfyld slået brugernavne og adgangskoder til?


Hvorfor bruger du egentligt at logge ind på hotmail?
Mailklienten på din iPad kan køre direkte op mod hotmail.


Klaus

Det har jeg nu. Var ikke klar over den indstillingEmbarrassed Hvordan kører MAIL direkte op mod Hotmail. Jeg får ikke mine nye mails i MAIL?
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 11:15
kampus:på ipad
vælg indstillinger -> E-Post, kontakter, kalendere -> Tilføj Konto -> klik på Hotmail ikonet og indtast dine kontoindstillinger

når kontoen er oprettet og hvis du håndterer flere mailkonto fra samme ipad, kan du under lidt længere nede definere din standard konto osv.

Redigeret af rhsin - 30-Juni-2013 kl. 11:17
Mvh

René
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 11:15
Jeg kender til integration op mod TDC mailserver, gmail og exchange. Alle 3 virker upåklageligt, det formoder jeg også at hotmail gør. Kommer der ikke nye mail ind, har du lavet en fejl i opsætningen.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juni-2013 kl. 11:19
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

kampus:på ipad
vælg indstillinger -> E-Post, kontakter, kalendere -> Tilføj Konto -> klik på Hotmail ikonet og indtast dine kontoindstillinger

når kontoen er oprettet og hvis du håndterer flere mailkonto fra samme ipad, kan du under lidt længere nede definere din standard konto osv.

Tak for den enkle forklaring RenéEmbarrassed
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu