recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Smart TV" funktionalitet til min biograf
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Smart TV" funktionalitet til min biograf

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
B66129 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B66129 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 13:32
Den med kvalitet der kan jeg kun snakke for min 46" og her er det smukt - syntes jeg, men der kan jo være nogen der syntes anderledes.

Men om alt det her er skærmduplikering ved jeg faktisk ikke ? Jeg kan ikke udfra hvad der står om MediaHouse læse om den duplikerer eller ej - men muligheden forligger o.O Om om Samsung til Samsung gør kan jeg heller ikke svare for.

Og ja det er selfølgelig Allshare jeg snakker om og ikke AnyNet ;)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 13:56
Problemet med Allshare, Airplay og alle andre DLNA lignende funktioner er, at de ikke sender det videre i samme kvalitet, som du vil få på Smart TV. Jeg ved ikke hvor meget billedet komprimeres, men en del kommer der, samt at lyden kun overføres i stereo. Så der er ingen mulighed for DD+, som der eller streames med.

Ang. spørgsmålet om hvor godt Smart Hub kører på ES6000, må svaret være dårligt til elendigt! :) Det er simpelthen så ulideligt langsomt, at man er ved at rykke håret ud af hovedet OG skridtet i frustrationer! Når først filmen er igang (Netflix er det eneste jeg bruger den til), er der absolut ingen problemer. Det kører som forventet. Men fra man tænder svinet (jeg bruger endda dens quickstart funktion) til filmen går igang i Netflix, går der ca 5 minutter :(

Jeg tror dog ikke du skal lægge alt for meget i de informationer du får på HBO Nordics hjemmeside. Prøv at forhør dig på deres Facebook side. Så vidt jeg har forstået, så kan du få app'en på alle Samsungs (måske 5,) 6, 7 og 8-serie BD afspiller fra 2012 (E-modeller) og 2013 (F-modeller)
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 14:46
Det var deres facebook side jeg forhørte mig på. Listen var desværre ikke særligt omfangsrig, men jeg kunne selvf. bare købe en  BD-F7500 og prøve den af. 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 15:31
Det ville godt nok undre mig meget, hvis ikke en F7500 kunne få app'en
Til top
AndyK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndyK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2013 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Det ville godt nok undre mig meget, hvis ikke en F7500 kunne få app'en


Det er bekræftet af en bruger at f6500 ikke har hbo Nordic. Derudover "oplyser" samsungs support, at de ikke kan få bekræftet om 2013-modellerne på noget tidspunkt får hbo app'en.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 01:11
Mærkeligt. Jeg gad fandeme godt vide hvem HBO Nordic bruger som softwareudviklere til deres lort? KMD? :P
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hedberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2013 kl. 09:33
Sørgeligt.. Må skyde en hvis pind efter projektet pt. så.. :-( 
Med venlig hilsen,
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu