recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT : Panasonic DMP-BDT210 Full HD 3D Blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT : Panasonic DMP-BDT210 Full HD 3D Blu-ray

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT : Panasonic DMP-BDT210 Full HD 3D Blu-ray
    Sendt: 10-Juli-2013 kl. 08:57
Som titlen siger, sælges denne Full HD 3D afspiller i original emballage samt kvittering. Den er pæn og velholdt og har max afspillet 10 film. Den er købt d. 26/9-2011 hos El-giganten, så der er stadig et par måneders garanti på. Maskinen befinder sig i frederikssund.

Her er lidt info :

  • 2D og 2D-gengivelse i højeste HD-kvalitet med videreudviklet PHL Reference Chroma Processor II billedprocessor
  • Suveræn 3D-oplevelse med 3D Effect Controller og 2D-3D Conversion
  • Integreret trådløst W-LAN gør det nemt at oprette forbindelse til hjemmenetværket og bruge funktioner som Skype, VIERA Cast og DLNA
  • Gengivelse af AVCHD og HD-JPEG materiale via SD Card slot plus understøttelse af bl.a. MP3, JPEG, MKV, og DivX HD
  • Ny super-slankt design og brugervenlig betjening med sensor til automatisk skuffeåbning og fjernbetjening via app til iPhone/IPAD/iPod touch

mere kan læses herhttp://www.panasonic.dk/html/da_DK/Produkter/Blu-ray/Blu-ray+Disc+afspillere/DMP-BDT210/specifications/7293028/index.html?trackInfo=true


Nypris 1299 kr

Pris : 550 kr

Jeg forbeholder mig retten til alt ;)


Redigeret af Langtoft - 03-September-2013 kl. 14:33
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 15:07
Slet ingen, der mangler en fin 3D BD player Smile
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 19:34
Hvor er vi henne af rent prismæssigt


Mvh Emil
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2013 kl. 19:48
Jeg har den til salg på DBA til 650 kr og der er en enkelt der har vist interesse, han ville give 550 afhentet, hvis jeg kunne vente til d.1 August, jeg håber selvfølgelig at der kommer et bud tættere på mit eget ønske, og så ville det være en fordel hvis den der byder har pengene nu :) 
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2013 kl. 00:10
Stadig til salg .....
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 13:45
Ny pris 550 kr
Til top
kestrange Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 04-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kestrange Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 16:07
Hvis du stadig har den, er jeg interesseret.
Bor i Rørvig.
< id="adlesse_unifier_magic_element_id" style="display:none;">

Redigeret af kestrange - 27-August-2013 kl. 16:08
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 21:10
Jeg har en arbejdskollega som har vi interesse for den, så jeg må lige vende tilbage om han tager den eller ej.
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 14:32
Jeg havde helt glemt denne her .. beklager :-/

Afspilleren er solgt og tråd kan lukkes
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu