recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Møbel hjul med en fjeder på
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Møbel hjul med en fjeder på

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Møbel hjul med en fjeder på
    Sendt: 30-Juli-2013 kl. 11:16
Er igang med at lave om i stuen, og skal bruge sådan nogle hjul med en fjeder der gør, at hvis man løfter let i møblet, så kan man køre rundt med møblet. Nogen der har en ide om hvad de hedder, eller hvor de kan købes?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 21:52
Nej sådan nogen kender jeg ikke, men lyder ellers smart.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 21:57
Jeg havde det engang på et hjørnemøbel. Men nu hvor jeg mangler det, ved ingen hvad det er. Spørgsmålet er, om jeg hat drømt det
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juli-2013
Status: Offline
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 22:47
Det er skam noget der eksisterer, men hvor man finder det i løs vægt i DK ved jeg så ikke.
 
http://www.shepherdcasters.com/products_self_braking_chair.html
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2013 kl. 22:57
Det er ikke helt sådan nogen. Det er nærmere sådan nogle man kan montere inde i et bordben, når man så løfter let på bordet, så kommer hjulet frem og man kan køre med bordet.
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2013 kl. 09:45
Noget i den her stil? http://www.clickwheel.com/

Ellers er der altid den gamle finte med at snitte 4 skiver af en rå kartoffel, ca. 1 cm. tykke, løfte kommoden op på skiverne og skøjte den let og elegant hen over parketgulvet - low tech, men virker overraskende godt, selv med klædeskabe og andet tungt.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2013 kl. 09:53
Lige nøjagtigt sådan noget.

Det med kartoflen holder ikke, da det er dagligt brug på rå trægulve :)
Men er noget jeg skal huske på i fremtiden
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu