recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Login problemer med Synology
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Login problemer med Synology

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Login problemer med Synology
    Sendt: 31-Juli-2013 kl. 23:33
Logger du ind fra Apple udstyr ?

Apple kan have lidt udfordringer med lokal domæne søgninger, du kan prøve at logge ind med IP adressen

Eller skrive local i søgedomæne i netværks opsætningen
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Markh Markh skrev:

 


Det kan være fordi din browser ikke accepterer cookies el. lign. Prøv lige at check dine sikkerhedsindstillinger.

/Mark
[/QUOTE]

Safari accepterer fint cookies. Mystisk nok så er problemet forsvundet fra Firefox så det nu kun er Safari som driller. Jeg har også testet på en win7 installation og her er der heller ingen problemer, så det er kun min Safari der driller og det kan jeg leve med.  Gider ihvertilfælde ikke bruge mere tid på det.

tak for svarene
< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">

Redigeret af Sylvest - 31-Juli-2013 kl. 17:39
Til top
Markh Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 04-August-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Markh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af Sylvest Sylvest skrev:

Hej,

Jeg har netop anskaffet mig en Synology ds1813+ og der er en enkelt ting som driller mig når jeg logger ind.

Når jeg i min browser (Safari eller Firefox) vil logge ind på min Synology DSM (nyeste version) så skriver jeg kodeord og password og får en fejlmeddelse "Operationen mislykkedes. Log ind på DSM igen, og prøv igen"

Det sker hver gang uden at jeg kommer videre. Jeg kom så til at trykke opdater/genopfrisk i browseren og så er jeg pludselig kommet ind.

Er der en god forklaring? Jeg føler mig ikke helt tryg ved den process.

pft




Det kan være fordi din browser ikke accepterer cookies el. lign. Prøv lige at check dine sikkerhedsindstillinger.

/Mark
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 00:41
Jeg har aldrig oplevet dét problem i Firefox på en Windows 7.
Til top
lks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 23:53
Syntes du skal poste din oplevelse på forum.synology.com, der er der nok større chance for at andre har haft samme problem.
Jeg har aldrig oplevet problemet med min DS212, men jeg bruger så også IE eller Chrome.

Redigeret af lks - 30-Juli-2013 kl. 23:54
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 21:29
Hej,

Jeg har netop anskaffet mig en Synology ds1813+ og der er en enkelt ting som driller mig når jeg logger ind.

Når jeg i min browser (Safari eller Firefox) vil logge ind på min Synology DSM (nyeste version) så skriver jeg kodeord og password og får en fejlmeddelse "Operationen mislykkedes. Log ind på DSM igen, og prøv igen"

Det sker hver gang uden at jeg kommer videre. Jeg kom så til at trykke opdater/genopfrisk i browseren og så er jeg pludselig kommet ind.

Er der en god forklaring? Jeg føler mig ikke helt tryg ved den process.

pft





Redigeret af Sylvest - 30-Juli-2013 kl. 21:29
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu