recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Gavekort til gokart (Esbjerg) Ø: Lidt af hvert
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Gavekort til gokart (Esbjerg) Ø: Lidt af hvert

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Gavekort til gokart (Esbjerg) Ø: Lidt af hvert
    Sendt: 12-August-2013 kl. 11:10
Skulle der nu sidde nogen der ude som er interesseret i en fin aften med Gokart og burgere i Sisal City i Esbjerg, så er her muligheden for at købe eller bytte sig til at gavekort. Det er købt gennem sweetdeal og er altså under halvpris af normalprisen. Grunden til at jeg sælger er at det skal bruges senest 1. september, og jeg har allerede brugt det ene af de to jeg har købt, så jeg tænkte at der måske var nogen her inde som kunne være interesseret.
 
 
Prisen er IKKE til forhandling - for så bruger jeg det sku bare selv i stedet. Jeg gav selv 600 kroner for det, og sælges eller byttes altså til andet med samme værdi.
 
Normalprisen for et arrangement som dette er ca. 1200 kroner.
 
Pris: 500kr.
 
Byttes til Højttalerkabler, blu-ray afspiller, indbygningshøjttalere, Sonos Connect etc.
Skriv hvad du vil bytte med så kigger vi på det  Smile Smider selvfølgelig gerne penge oven i.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu