recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad hedder den her "møtrik". (Må lukkes)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad hedder den her "møtrik". (Må lukkes)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:21
ldit hurtig googling, kan se du bor (har boet) i Esbjerg V. Det skulle være muligt at finde en møbelhandler der vil sælge dem?
Held og lykke
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:23
Du skal vel også bruge "skruen" til dem? Har lige været nede og grave i kælderen og jeg har godt 20 sæt liggende, hvis du vil have dem. Send mig lige en pm med adresse, så kan jeg poste dem i morgen :-)
Til top
cmnielsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2005
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 294
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:24
stærkt gået peterf
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:25
Kan jo ikke stå i vejen for et projekt hehe
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:29
Det siger jeg sku ikke nej til

Underligt nok har jeg 35 af skruende stående, men ikke den andel del. Sært hvad man gemmer.
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:33
Graver lige lidt mere - det skulle ikke undre mig, om der dukker flere op. Har de underligste ting liggende (men det er nok det, man har kældre til)
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 20:37
Jeg tror egentlig at det er tilstrækkeligt, men jeg er lidt i tvivl da møbler skal hænge, så hvis nu du har ville det være kanon. Jeg tror måske at min kæreste har smidt dem ud. Det er i hvert fald ikke undertegnede der har forlagt dem :)
Til top
elvisdk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2007
Sted: Thisted, DK
Status: Offline
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér elvisdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 21:30
Sig til hvis du evt skal bruge andre længder af sættet, indbygningsmål eller andet (som før nævnt hedder de minifix. Andre kalder dem elitebolt).

Er gammel møbelsnedker, så har en del i gemmeren
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2013 kl. 21:40
Ikke dårligt :) jeg mener at standard længden går an, det er i en 16mm mdf plade til samlinger mellem top og mellemstykker Samt bund. Ellers tak for det generøse tilbud, men har allerede aftalt noget med det andet generøse tilbud. Dejligt
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2013 kl. 07:32
Så kom de frem så der skal godt gang i værkstedet i weekenden :)
 
Tak for hjælpen peterf!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu