recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Må slettes...............
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Må slettes...............

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Må slettes...............
    Sendt: 13-August-2013 kl. 11:18
Hej

Jeg har en drøn lækker Arcam AVR 400, jeg ønsker at opgradere fra. Maskinen er kun få måneder gammel, og købt ved dansk forhandler. Jeg har selvfølgelig alt originalt halløj, inkl. papkasse. Den står fuldstændig som urørt skøn jomfru... Remoten har derimod små "bord" ridser under sig, den er åbenbart meget modtagelig for dette... Ses ikke når den bare ligger.

Ved seriøs interesse kan der mailes billeder...

Arcam er en af de få som virkelig gør det godt i stereo, den er utrolig strømstærk og har en ufattelig neutral god klang, bliver aldrig anmassende i hverken top eller bund, men alligevel god fyldig engelsk lyd som man kender dem. Den afspiller det nyeste gøjl, men læs evt. mere på deres hjemmeside... :)

Vejl. pris er 22.800

Jeg er modtagelig for bud over 12.000 kr. - skarp pris... Så ingen skambud... :)

Redigeret af Rasmus8D - 15-August-2013 kl. 16:00
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2013 kl. 14:33
Hop ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
mikkelsj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2013 kl. 14:38
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2013 kl. 15:37
Ja, eller man kan få en der har været taget ud papkassen, prøvet lidt, sat tilbage i samme kasse, og få den endnu billigere ...

Det samme kunne været sket ved forhandleren...

Jeg havde da f.eks. selv godt ville spare 3000kr på det..

Redigeret af Rasmus8D - 15-August-2013 kl. 15:38
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu