recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes: B&W dm683 sort
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes: B&W dm683 sort

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes: B&W dm683 sort
    Sendt: 25-August-2013 kl. 17:47
Søger sådan et par til en fornuftig pris.

Kvitt og plader til at stille dem på foretrækkes medfølgende :D

Ellers skal de bare være i flot stand, kan afhente i det meste af danmark :D

Byd ind :D
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 15:13
BUMB
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 15:20
Har fødderne/pladerne du kan få gratis hvis det er.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 15:21
Det vil jeg meget gerne :) kan du ikke skrive en pm, så finder jeg lige ud af noget med afhentning :)
Til top
Denraretiger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 551
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denraretiger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 16:04
Kommer helt i tvivl om de passer til 683. De fulgte med 684, men får dem ikke brugt. Kan se at 683eren er 4 cm dybere, ved ikke om nogen kan bekræfte om de passer.
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2013 kl. 12:45
Okay, jamen jeg finder lige ud af noget, evt kan jeg måske skrive hvis jeg finder nogle dm683 uden plader :)

Ingen der vil af med sådan et sæt???
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu