recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee opgraderer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee opgraderer

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 18:34
Jeg har set flere skrive, at 50/3 bliver til 60/12. Det står også på facebook.
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 19:06
Jeg modtog ikke indenfor tidsfristen, det magiske brev fra Yousee. Om der kan være lokale aftaler der ikke ændrer sig, ved jeg ikke?
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 21:57
http://politiken.dk/tjek/digitalt/internet/ECE2069781/yousee-indfoerer-valgfri-download-og-upload-paa-bredbaand/

Lige nu tvangsopgraderer de folk. Om lidt vil de indføre valgfri hastigheder. Jamen det virker da logisk.
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 22:41
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Det må da være i strid med dansk lovgivning.

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Hvorfor det? Hvis det af forretningsbetingelserne/vilkårene fremgår at man (yousee) med et givet varsel kan ændre dit, dat og dyt, så kan de gøre som de har lyst til

Langt fra...

Lovene i Danmark er forbrugerbeskyttelseslove, og det betyder, at hvis et firma skriver noget i en aftale, som er i modstrid med loven, så kan du som forbruger roligt skrive under - det har ingen retslig gyldighed.


Ulejligede du dig med at læse dette:

Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

  (ja ja - indenfor rimelighedens grænser men mon dog ikke en relativ beskeden hastigheds- og prisændring falder indenfor det). 


Hvis denne sølle ændring er ulovlig, kan samtlige landets forsikrings-, tele-, mobil-  og elselskaber, tvudbydere og banker godt opgive nogensiden at ændre deres produker, vilkår, betingelser og priser uden først at opsige samtlige kunder og bede dem tegne abb igen. Men lad det komme an på en prøve.



Redigeret af Stampe - 06-September-2013 kl. 22:42
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 22:50
Yousee lukker 25/3 for dem, der har denne hastighed nu. For dem, som har 20/1, bliver 25/3 åbnet.

Dét er mit problem. De må gerne regulere, men når de gør det sådan her, så kan jeg ikke acceptere det. Så lad eksisterende kunder beholde deres eksisterende hastighed. Vil de opgradere, så lad det være op til dem selv.


Redigeret af bubbleboy - 06-September-2013 kl. 23:03
Til top
Kallespears Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-April-2011
Sted: Esbjerg Danmark
Status: Offline
Point: 416
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kallespears Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 23:48
Det må være vand på fiber udbydernes mølle
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 12:26
Yousee trækker i land nu. Dem med 20/1 bliver alligevel ikke opgraderet til den nedlagte hastighed på 25/3.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu