recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LUKKET! B: Xbox 360 S til PS3 Slim
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LUKKET! B: Xbox 360 S til PS3 Slim

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: LUKKET! B: Xbox 360 S til PS3 Slim
    Sendt: 01-September-2013 kl. 15:40
Hejsa.

Jeg har fået lyst til at skifte min Xbox ud med en PS3.

Det drejer sig om en Xbox 360 S (altså den tynde model), med controller (der er genopladeligt batteri med) og kabler.
Der medfølger også trådløs Guitar Hero guitar samt kablet Rock Band guitar.

Af spil medfølger der:
Viva Piñata
Viva Piñata Trouble In Paradise
De Blop 2
Forza Motorsport 3
Mass Effect 2
Fable II
Fable II Best Sellers edition med DLC.

Om der skal penge den ene eller anden vej, kommer an på, hvad du har at byde på, med din PS3 pakke.

Jeg bor i Hillerød, men mon ikke vi kan finde ud af at sende, hvis det skulle være nødvendigt.

Mvh
Anders


Redigeret af Nagash - 03-September-2013 kl. 12:26
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2013 kl. 21:10
Vigtig detalje, den har 320GB HDD.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 12:02
Off-topic hvis det er ok - ellers lader jeg det bsre ligge :)
Men jeg troede at du var en x-man, hvorfor skifte?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 14:15
Jeg vil simpelthen prøve Uncharted serien og The Last of Us inden skiftet. Og jeg har nu også valgt PS4 over X1 i første omgang. Men kan godt forstå du spørger :)
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 12:26
Så har jeg gennemført en byttehandel. Tråden kan lukkkes.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 13:26
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg vil simpelthen prøve Uncharted serien og The Last of Us inden skiftet. Og jeg har nu også valgt PS4 over X1 i første omgang. Men kan godt forstå du spørger :)
Jeg går da stærkt ud fra at du også har flere eksklusive spil i pipelinen, som f.eks. God of War, Heavy Rain og Beyond two souls?  Smile
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 13:27
Selvfølgelig. Uncharted og Last Of Us er bare en start :)
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2013 kl. 13:29
Samt MGS4, Ratchet and Clank, GT5... the list goes on and on..
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu