recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilket 3D-HDMI kabel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilket 3D-HDMI kabel?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
t-knudsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Februar-2013
Sted: Ulerslev, DK
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t-knudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 11:31
Altså medmindre du fører HDMI kabler langs stærkstrømskabler, så ville jeg vælge det billigste HDMI kabel.

Jeg har både dette http://www.kabelmix.dk/shop/hdmi-kabel-1-226p.html (billigt) og dette http://www.kabelmix.dk/shop/hq-high-speed-234p.html (dyrt), og billedkvaliteten er nøjagtig den samme, altså god :-)

Hvis du har problemer med støj på dit HDMI signal, så kunne jeg tilgengæld sagtens forestille mig, at prisen på grisen har betydning.
Til top
Chaospling Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chaospling Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2013 kl. 17:05
Da jeg skulle lave min lille hjemmebiograf, ville jeg ikke have at kablerne skulle være et overset emne, så jeg tog ingen chancer og købte Supra HDMI-kabler; men drop det. Kablerne lader umiddelbart til at være af rigtig god kvalitet, men hvad der er meget vigtigt for alle kabler er stikkene, og alle stikkene på mine Supra kabler sidder løst i mine komponenter. Kan sammenligne det med et billigt DVI -> HDMI, som jeg har, og HDMI-stikket sidder helt fast i min receiver - modsat Supra kablerne.

Kan ikke forestille mig at det på nogen måde kan være positivt at et kabel sidder løst, men der er måske nogen, som mener, at det er ligegyldigt. Mit råd efter mine dyre køb, og efter jeg har læst folks erfaringer med de billigste High-speed, er at du godt kan nøjes med de billigste High-speed kabler.

Forhandlere mener, at der er forskel på hvor lange kablerne må være, for at de stadig virker optimalt; men det kunne da være interessant at tjekke det selv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu