recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Clint DC1 med 2TB WD nogen optagelser hakker!?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Clint DC1 med 2TB WD nogen optagelser hakker!?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 17:20
Signalet ind i Clinten, kabel fra Clinten op i tv...så kan der også ses tv på Panasonic :-) Burde ikke ødelægge signalet...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 17:46

Det giver jo så også den naturlige bonus, at når der optages en udsendelse, så kan der ses en anden på TVet, det er jo i sagens natur som at have en modtager med Twin Tuner. Det er jo tosset ikke at bruge Tuneren i TVet når nu den kan modtage de nødvendige signaler.
Det går ikke ud over signalet, har en signalvej der hedder fra væg til HDD Recorder, derfra til en BT modtager, og derfra til TV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mrmox Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2009
Sted: Denmark
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mrmox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2013 kl. 12:11

Hvis signalet ellers er i orden, kan optagelsen blive dårlig,
hvis der ikke kan skrives hurtigt nok på USB mediet.
HD optagelser kræver i sagens natur mest.

Så prøv at bekræfte/afkræfte dette ved at forsøge med andre
USB medier. Bruger selv en Kingston USB pind.
Til top
Warren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-November-2006
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Warren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 18:48
De har også en Airties 7130 boks som anvendes til at se TV via primært (der er også en mindre harddisk i). Men ja, tilslutter nok også TV til antenne senere. Pt bruger jeg mest kræfter på at få det til at spille.

Billedet kan godt pixelere uden der optages, så tror ikke det alene kan være harddisken.
Men vil da prøve en USB stick næste gang jeg får mulighed (kommer forbi mine forældre).

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu