|
Clint DC1 med 2TB WD nogen optagelser hakker!? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Gonardo
Bruger Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 248 |
Funktioner
Tak(0)
|
Signalet ind i Clinten, kabel fra Clinten op i tv...så kan der også ses tv på Panasonic :-) Burde ikke ødelægge signalet...
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det giver jo så også den naturlige bonus, at når der optages en udsendelse, så kan der ses en anden på TVet, det er jo i sagens natur som at have en modtager med Twin Tuner. Det er jo tosset ikke at bruge Tuneren i TVet når nu den kan modtage de nødvendige signaler.
Det går ikke ud over signalet, har en signalvej der hedder fra væg til HDD Recorder, derfra til en BT modtager, og derfra til TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
mrmox
Bruger Oprettet: 02-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis signalet ellers er i orden, kan optagelsen blive dårlig, hvis der ikke kan skrives hurtigt nok på USB mediet. HD optagelser kræver i sagens natur mest. Så prøv at bekræfte/afkræfte dette ved at forsøge med andre USB medier. Bruger selv en Kingston USB pind.
|
|
Warren
Guld medlem Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 783 |
Funktioner
Tak(0)
|
De har også en Airties 7130 boks som anvendes til at se TV via primært (der er også en mindre harddisk i). Men ja, tilslutter nok også TV til antenne senere. Pt bruger jeg mest kræfter på at få det til at spille. Men vil da prøve en USB stick næste gang jeg får mulighed (kommer forbi mine forældre). |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |