recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - logitech harmony 885
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlogitech harmony 885

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Claus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Direkte link til dette indlæg Emne: logitech harmony 885
    Sendt: 08-Juni-2006 kl. 10:02
Er der nogen som kender denne fjernbetjening og kan den klare alle funktioner som en orginal fjernbetjening kan.
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1067
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 11:04

Det er jo et meget generelt spørgsmål, men personlig har jeg ikke haft nogen problemer med den. Man skal dog lige vænne sig til at konceptet er lidt anderledes end andre universal fjernbetjeninger, idet den tager udgangspunkt i hvad man gerne vil, f.eks SE TV, eller SE DVD. Derefter kan den starte og klargøre alle de funktioner og apparater der skal bruges til den pågældende aktivitet.

Programmeringen er også lidt tung, idet den skal foretages via nettet.

Men når man først har fået den programmeret er den super.

____________

Peter

 

Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 11:06

Ja det skulle den kunne - jeg har haft en en uges tid  men blev aldrig glad for den

Mvh Hans

Til top
Wormz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 11:08
PC World har idag test af fjernbetjeninger, hvor harmony 885 vinder.
Til top
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 16:11

Har haft min i et par måneder og havde utrolig mange problemer med at få den til at virke med min Force sattelit reciever. Efter at havde fået kontakt med support i Torronto og utrolige megen korrespondance frem og tilbage lykkedes det dem at ændre signalet så det kom til at virke.

Ellers er det langsommeligt at tilpasse den til ens udstyr da det er via nettet - og især, hvis man har en del komponenter, men det virker da til sidst. Og så skal man også lige blive dus med de mange mulighedder, og hvor man lige finder funktionen. På nogle af mine komponenter er der 13 sidder med funktioner, og inden man finder den man lige skal bruge.....ja så er der gået lidt tid.

Men ellers en rimmelig god fjernbetjening

Til top
Skovtrold Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 16:17

Kan kun tilslutte mig ovenstående.

Den tager lang tid at sætte op, og for min del skulle der en del forsøg til inden jeg fik den som jeg ville have den. Men så kører den også fint.

Som en tilføjelse til Shovel79 kan jeg nævne at det er muligt at redigere i de mange sider funktioner til de enkelte komponenter. Man kan fjerne dem man ikke bruger, ligesom man kan bytte om på rækkefølgen.

 

JVC DR-MH300   JVC RX-D701   B&W MT20   JVC LT-32X70
Til top
vipmlo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 830
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 22:23

Det er korrekt at der er mange muligheder - og det skal man lige sætte sig ind i for at blive "dus" med den. At konfigureringen foregår via internettet anser jeg som en fordel. Det betyder at de nyeste modeller hele tiden kan hentes ned; og at det måske går lidt langsomt (det synes jeg egentlig ikke) er ikke noget problem, da det jo ikke er særlig tit at man skal gøre det.

Jeg kan kun sige at jeg er glad for min 885'er. Den fungerer perfekt og alle i familien styrer hele anlægget uden problemer. Det kunne de ikke tidligere med 4 betjeninger.

Jeg kan kun anbefale 885'eren.

Til top
Lance52 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2006 kl. 22:38
Min harmony 885 har jeg haft i en måned, først med 5 forskellige produkter og min gamle CRT Loewe. Nu med pana 4260pv. Jeg er gået mere i dybden med den nu, og den er super genial. Jeg har ikke kunnet få den til at toggle/ on off, som der er på den originale fjernb i en knap, men har så prøvet at vælge separat knap til on og off. Og så virker det. Det med aktiviterer bruger jeg meget, da jeg bruger min digiality til at skifte kanaler med, receiver til lyd. Skal jeg se TV 2 skifter jeg til en anden aktivitet, da tv2 jo ikke findes på parabol. Naturligvis tager det lidt tid at få det hele til at fungere, men det vil det jo gøre med en så avanceret tingest, hvor det næsten kun er din egen kreativitet, der sætter grænsen. Særlig glad er jeg lyset i knapperne. Skal jeg komme med et enkelt kritikpunkt, må det blive tallenes placering. Dem havde jeg serne set byttet om med tasterne oven over, da de er lidt besværligt at håndtere med en hånd.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu