|
Sløset forsendelse med posten og dankortgebyr |
Besvar |
Forfatter | |
Ken_T
Guld medlem Oprettet: 14-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1757 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Oktober-2013 kl. 17:31 |
Jeg har modtaget et grafikkort (1800kr) via posten, der blot var sendt i den originale æske som det sælges i. (meget tynd pap). En stor seddel med min adr var blot klistret på med masser af gennemsigtig
tape. Denne tynde æske yder ikke nogen beskyttelse i posten og min æske er ødelagt alene af den tape der er anvendt. Ved et eventuelt senere salg kan jeg ikke anvende denne æske. Der blev også betalt 3.50kr i visa/dankort gebyr. Har jeg lov til at være utilfreds? Eller er jeg bare for sart? Forretningen siger blot at de vurderer at det er ok. mvh |
|
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sart måske, men så er jeg det også. Jeg ville også have været "skuffet", hvis pakken kun var sendt på den måde.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
Allan Jensen
Bruger Oprettet: 10-April-2006 Sted: Nordsjælland-DK Status: Offline Point: 238 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fortæl os gerne hvilken shop du har handlet i til advarsel for os andre.
|
|
Packer
Guld medlem Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Jeg ville ikke være tilfreds. Hvis man stod i en fysisk butik ville man vel aldrig tage den æske der var beskadiget uden at viden at varen var i orden eller som minimum få en dekort på varen. Sådan er min holdning i hvertifald. Har selvfølgelig før fået pakker tilsendt i selve kassen men da har de altid være forsvarligt pakket ind i en del brunt pakkepapir der ikke har gjort skade på selve æsken. Syntes ikke du er sart. Varen må forventes at modtages i samme stand som hvis man købte den i en butik. Jesper |
|
Infinity
Guld medlem Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dér vil jeg også gerne være fri for at handle, hvad var det du sagde at den hed ?
|
|
mvh Infinity
|
|
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan vel nægte at modtage pakken da du ikke kan være sikker på at varen har taget skade under transporten
|
|
Prasmus
Guld medlem Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 538 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bliver også ked af, at modtage noget som er pakket ind sådan.
Jeg har to gange prøvet det fra bj-trading i 2012, hvor jeg bestilte nogle USB harddiske. Begge gange var de 2 stk USB harddiskes original æsker blot tapet sammen med noget kraftigt gennemsigtig pakketape og en adresse label ovenpå! Retfærdigvis vil jeg også lige sige, at jeg senere har købt andre ting (dog ikke USB harddiske) hos dem, og der var alt pakket pænt og forsvarligt ind. Sidst nogle SD hukommelses kort som endda var pakket MEGET sikker ind (original æsker viklet ind i 3 lag bobleplast, derefter lagt i en solid papæske, som så var sendt i en stor prøvekuvert med bobleplast foring). Mvh Peter |
|
hifreak
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne også godt tænke mig at vide hvem der har givet dig sådan en sløset behandling af dine ting
|
|
Kasper_J
Guld medlem Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2813 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil mene at du skulle have nægtet at modtage varen, hvis det virkelig er et problem for dig. Personligt ville jeg være ligeglad.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |