|
Skal man nu vaelge LED fremfor Plasma, pga. Pana. |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Notfast
Guld medlem Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld mig, men hvis et tv ikke kan holde til konsol spil, hvad gør i så ved det kanal billede i har i hjørnet af skærmen når i ser tv?
|
||
.....
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Alt for ladt -blæser billedet op fra tid til anden (zoomer)
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
ubeslutsom
Bruger Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[QUOTE=Notfast]Undskyld mig, men hvis et tv ikke kan holde til konsol spil, hvad gør i så ved det kanal billede i har i hjørnet af skærmen når i ser tv?
[/QUOTE Byttede til et LED, da jeg ikke gad zoome billedet i smadder det meste af tiden.
|
||
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den var jeg skam også på med en prøve LED, den kunne jeg ikke klare - tilbage til plasma - løb
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
ubeslutsom
Bruger Oprettet: 11-August-2012 Status: Offline Point: 163 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er du jo også så heldig, at du ikke ser f.eks DFC. Og fik en model, der ikke var så umulig mht retention som de to jeg havde (det ene havde også store grønne plamager).Jeg bruger faktisk udelukkende mit til at se tv på, ejer ikke en bluray afspiller og ser yderst sjældent DVD. Så selvom jeg ser mange forskellige kanaler, var det jo helt håbløst til mit brug, når et kanallogo kunne ses i 40 timer efter 40min på skærmen, og jeg ser mere fodbold og tennis end film. Temmelig træls at skulle zoome hovederne af tennisspillerne for at kunne se en tenniskamp.
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |