recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: LG PX950N 50" Plasma (Top model m/skade)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: LG PX950N 50" Plasma (Top model m/skade)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 12:38
Der er historier om folk der ved en fejl har pillet filmen af, fordi den faktisk ikke var monteret korrekt. De eneste historier jeg hørte om var nogen, hvor folk så efterfølgende havde fået det byttet på garantien. Ingen melding om hvorvidt det var en videre succes...
 
Hvad angår LG så vil de ikke stå på mål for at sige at det må fjernes. Det eneste jeg ved er at der også skulle være noget omkring farverne, som kan blive ringere..
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 11:21
Jeg har købt nyt tv i fredags - så denne her er i overskud.

Derfor får den et bump igen :)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 19:16
Har du selv en priside?
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 19:36
Jeg tænker at de 2000kr der bliver budt her også vil være super.
Det er jo et skarpt billede, og en fed skærm til et herrerum.
Det er desværre for stort til værelserne her hjemme 😄
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 20:21
Er det ikke 2 år siden
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 20:29
Så byd i stedet?

Ville jeg skjule alderen havde jeg startet en ny tråd.
Fyr løs.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu