recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Battlfield 4 ps4 teammate?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Battlfield 4 ps4 teammate?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Battlfield 4 ps4 teammate?
    Sendt: 01-December-2013 kl. 09:52
Hejsa allesammen.
Jeg har mange gange under battlefield 3, tænkt for pokker hvor vil det være fedt med nogen i ens squad som man kender og kan arbejde sammen med. i stedet for at man render i hver sin retning og ikke kan hjælp hinanden når man kommer i kamp. 
Nu hvor 4´eren er kommet og vi er nogen som kan spille den på ps4´eren. Så vil jeg høre om i har tænkt det samme?
Det vil være fedt at kunne udnytte de fordele det giver at man bare er 2 som følges ad og kan hjælpe hinanden i presset kamp situationer Smile

Men først, er der andre som kan se en ide i det her?
Det mest optimale vil jo være at spille 5 sammen, hvor hver person ved hvilken klasse han er bedst i og på den måde får mest ud af hinanden og de fordele en squad giver.


Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Xayster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Februar-2007
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xayster Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 08:12
Du skal i hvert fald være velkommen til at tilføje mig - PSN: Xayster. 
Der går dog nok lige lidt tid før jeg får ordentlig tid til BF4  :)
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2014 kl. 11:19
Dr_Gonzo_DK er klar på at spille
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2014 kl. 18:46
Tilføj også gerne mig Smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2014 kl. 14:28
Jeg sutter til BF4 på PS4, men tilføj mig bare - jeg har da spillet :)
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2014 kl. 12:20
Spiller i? Jeg tror jeg har forsøgt at tilføje Jer, men det fungerer ikke helt? Ellers så tilføj mig :)
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
jacobbh Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 198
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobbh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2014 kl. 08:09
Må også gerne tilføje mig dk-bechSmile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2014 kl. 22:31
Jeg solgte min ps4 og bf spil kort efter jeg oprettede denne tråd pga manglende tid til at spille. Men jeg har nu været så heldig at vinde en ps4 på mit arbejde og har derfor købt bf4 igen. jeg vil tilføje jer, og så må vi se om jeg stadig kan finde ud af at game bf på en ps4 :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Status: Offline
Point: 563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Callie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 13:23
Hvor mange af jer spiller stadig? Jeg har lige købt den (ikke premium med udvidelser). Jeg veksler mellem BF4, Destiny, Diablo og FIFA. 

I er velkommen til at tilføje mig.

ID: CasperAdrian
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu