recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Uheld med iPhone 5, kan det fikses?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Uheld med iPhone 5, kan det fikses?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 19:57
Er der ikke noget med, at mobiler skal stilles på højkant, så hvad der måtte være trængt ind, evt. kan komme ud? Bagcoveret kan velsagtens ikke hives af en iPhone, som man ellers kan med alle andre?

Men er der liv i dyret, så prøv da, imens du overvejer reparation, at sætte den på højkant på en LUN radiator. Denne må nok ikke brøle af sted...

Måske SKAL du have den af sted, fordi det kan jo gå ud over meget andet i den, fx displayet.


Redigeret af turbo2 - 26-December-2013 kl. 20:00
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 20:28
Jeg har lige prøvet at plante den på højkant på en lun radiator, men har dog ikke slukket den, kun standby.

Jeg prøver at se tiden an, for lige nu der virker den i hvert fald upåklageligt.

Så vidt jeg kan se så er der ikke sket noget med displayet, og touch er heller ikke påvirket negativt.
          
Til top
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 21:50
Når den nu virker igen, så havde jeg også bare ventet og se om der kom nye problemer med tiden. Ingen grund til at bruge en formue på reparationer hvis der ikke er nogen grund til det :)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 22:47
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg har lige prøvet at plante den på højkant på en lun radiator, men har dog ikke slukket den, kun standby.

Jeg prøver at se tiden an, for lige nu der virker den i hvert fald upåklageligt.

Så vidt jeg kan se så er der ikke sket noget med displayet, og touch er heller ikke påvirket negativt.

Du BØR nok slukke den, mens den står og sunder sig i varmen, for at undgå evt. kortslutning - du kan vel forhåbentligt koden?
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2013 kl. 23:27
Ja ja jeg kan da koden/koderne... Vi må se om den brokker sig :)
          
Til top
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kennethxyz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2013 kl. 18:32
Jeg har prøvet at man ikke kunne høre hvad der blev sagt i højtaleren.
Grunden var at der var kommet noget væske, der havde tørret hen over gitteret til højtaleren og havde dannet en film så man ikke kunne høre noget. Jeg rensede med en vatpind og koldt vand. Og det virkede med det samme
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu