recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilslutning af Højtaler til BeoPlay A9
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilslutning af Højtaler til BeoPlay A9

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Saller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2013
Sted: Valby, DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Saller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilslutning af Højtaler til BeoPlay A9
    Sendt: 28-December-2013 kl. 22:04
Hej med jer

Jeg er lidt på udebane her og håber i kan hjælpe mig lidt.

Jeg er helt vild med B&O´s  BeoPlay A9 og hvad den formår at kunne. Jeg er parart til at investere i den, men jeg har et spørgsmål, som sikkert nemt kan besvares, men da jeg ikke selv er særlig stærk inden for dette felt, håber jeg i kan hjælpe.

Jeg bor i en 5 værelses lejlighed, og vil naturligvis gerne nyde min musik i mange af rummene. Er det muligt at tilslutte andre trådløse højtalere til en BeoPlay A9?? Fx en BeoLab17 ?? 

På forhånd mange tak.

Mvh.

Saller

Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 07:27
Nej det er ikke helt det der er meningen med A9, det er et produkt der skal står alene.

Hvis du ønsker evt. Beolab 17 så er de meget fleksible i tilslutning, så du kan enten bruge B&O Playmaker eller en almindelig Airport express. Alt efter hvad du skal have tilsluttet naturligvis. 

Der sker intet ved at investerer i en A9 da du har masser af muligheder bagefter.
Get HIFI or die trying c",
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 08:08
Hvis du gerne vil bruge så mange penge, bør du få en demo.
 
 
Desuden er det smart at lave en lille tegning over hvad du gerne vil opnå. Og i hvilken rækkefølge.
 
Er det kun musik?
 
Hvordan afspiller du?
 
Skal det også kunne bruges til TV lyd.
 
Hvor mange rum?
 
osv.........
 
Held og lykke med projektet.Smile
Til top
Saller Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-December-2013
Sted: Valby, DK
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Saller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 11:02
Tak for jeres svar.

Jeg må hellere få booket en demostration hos B&O Frederiksberg.

GOdt nytår til jer beggeSmile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu