recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 Play begrænset på Bravia TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 Play begrænset på Bravia TV?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 Play begrænset på Bravia TV?
    Sendt: 06-Januar-2014 kl. 11:45
Hej

Kan det passe at TV2 Play's app på mit Sony HX855 Bravia tv, kun kan vise 4 film under "TV2 Film" fanebladet?
De andre faneblades indhold ser mere rigtigt ud.
På min iPad og Windows PC har jeg det fulde film-udvalg m.v.

Jeg har skrevet til TV2's support, som oplyser følgende:

Det er desværre ikke alle programmer, som er tilgængelig i vores SONY Bravia app.
Som udgangspunt er det kun de danske egenproducerede programmer, som du finder her samt nogle børneprogrammer.

Jeg beklager.

Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 12:19
Ja, det er det samme på de nyeste modeller.

Ej heller muligt at se "Breaking Bad"-serien eller live-kanaler (hvor i det mindste det sidste fremgår af deres hjemmeside).

Kun lyd kan overføres fra TV2 App'en på iPad via AirPlay, så heller intet at komme efter der.

Den bedste løsning er en HTPC.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 12:32
Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Ja, det er det samme på de nyeste modeller.

Ej heller muligt at se "Breaking Bad"-serien eller live-kanaler (hvor i det mindste det sidste fremgår af deres hjemmeside).

Kun lyd kan overføres fra TV2 App'en på iPad via AirPlay, så heller intet at komme efter der.

Den bedste løsning er en HTPC.

hmm har lige tilmeldt mig i håbet om at jeg kunne streame fra ipad til appletv :(
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Ja, det er det samme på de nyeste modeller.

Ej heller muligt at se "Breaking Bad"-serien eller live-kanaler (hvor i det mindste det sidste fremgår af deres hjemmeside).

Kun lyd kan overføres fra TV2 App'en på iPad via AirPlay, så heller intet at komme efter der.

Den bedste løsning er en HTPC.

hmm har lige tilmeldt mig i håbet om at jeg kunne streame fra ipad til appletv :(
Det lykkedes da mig i går at se Badehotellet streamet fra min iPhone til ATV3
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 13:03
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:


Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:


Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Ja, det er det samme på de nyeste modeller.

Ej heller muligt at se "Breaking Bad"-serien eller live-kanaler (hvor i det mindste det sidste fremgår af deres hjemmeside).

Kun lyd kan overføres fra TV2 App'en på iPad via AirPlay, så heller intet at komme efter der.

Den bedste løsning er en HTPC.

[DIV]
[/DIV][DIV]hmm har lige tilmeldt mig i håbet om at jeg kunne streame fra ipad til appletv :([/DIV]

[DIV]Det lykkedes da mig i går at se Badehotellet streamet fra min iPhone til ATV3[/DIV]


Ja. Når jeg skrev at kun lyden kunne overføres via AirPlay mente jeg for det materiale, som er underlagt rettighedsmæssige restriktioner - ikke TV2s egenproduktioner. Beklager manglende præcisering.
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 13:10
Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Ja, det er det samme på de nyeste modeller.

Ej heller muligt at se "Breaking Bad"-serien eller live-kanaler (hvor i det mindste det sidste fremgår af deres hjemmeside).

Kun lyd kan overføres fra TV2 App'en på iPad via AirPlay, så heller intet at komme efter der.

Den bedste løsning er en HTPC.


For helv... da også Ouch
Nå, men til kr. 0  for 3 måneder kan man vel ikke brokke sig, abbonementet bliver til gengæld heller ikke forlænget når det udløber.
Jeg har faktisk en HTPC stående under tv'et, men den løsning er bare ikke brugervenlig nok til resten af familien Dead
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 14:52
Oprindeligt skrevet af mureren mureren skrev:

Oprindeligt skrevet af GlobulusDK GlobulusDK skrev:

Ja, det er det samme på de nyeste modeller.

Ej heller muligt at se "Breaking Bad"-serien eller live-kanaler (hvor i det mindste det sidste fremgår af deres hjemmeside).

Kun lyd kan overføres fra TV2 App'en på iPad via AirPlay, så heller intet at komme efter der.

Den bedste løsning er en HTPC.


For helv... da også Ouch
Nå, men til kr. 0  for 3 måneder kan man vel ikke brokke sig, abbonementet bliver til gengæld heller ikke forlænget når det udløber.
Jeg har faktisk en HTPC stående under tv'et, men den løsning er bare ikke brugervenlig nok til resten af familien Dead

Hey har det fuldstændig som dig.. 
Købte så en AppleTV,,,og noget netflix så er hele familien kørende
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2014 kl. 16:50
Hmm nu har jeg prøvet det. Indtil videre er det ikke lykkes mig at få noget billede med over via airplay pga retighederne står der at kun lyd er muligt :(
Havde håbet på jeg kunne sidde og se zulu
Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2014 kl. 09:15
Har tv2play på mit sony bravia, har fået ny adgangs til tv2play.

Hvordan sletter jeg gammel konto på tv og lægger ny ind. Sony laver catch 22 og siger jeg skal gå ind på sony entertainment network. men her kan jeg ingenting Gøre . Man kan Heller ikke fjerne app fra tv. På tv.
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
daskino Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér daskino Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2014 kl. 22:09
Hvordan aktiverer sig tv2play på mit sony bravia tv?

Når jeg åbner app siger den at tv2play kræver abonnement, jeg har abonnement men Før ikke mulighed for at taste brugernavn og adgangskode ind
Sony 46HX823 Samsung H5505

Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer,

WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii,

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu