recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 webtv på udebane
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 webtv på udebane

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2014 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af kattedam kattedam skrev:

Spørgsmålet gik på, om det er retfærdigt, at man ikke kan tage TV2's kanaler med ud af huset, når man har betalt for dem op til tre gange!

Hvilke kanaler du kan tage med ud af huset afhænger af hvilken aftale TV2 og YouSee laver...lyder til at du får tv signal og internet fra YouSee? Mon ikke en årsag til at TV2 ikke har den aftale med YouSee er at det vil give færrer kunder til TV2 Play, TV2 Play skal trods alt have 39kr/md for kun TV2 og 89kr/md for samtlige deres kanaler.

Eftersom jeg kun har TV fra YouSee så kan jeg ikke se nogen af deres kanaler over internettet, er det retfærdigt? Er det retfærdigt at man ikke kan se TV på DR's hjemmeside når man som licensbetaler bevæger sig udenfor Danmarks grænser?
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2014 kl. 14:50
Hvis man har mulighed for at sætte en vpn tunnel op til hjemmet kan man få yousee webtv til at virke anywhere der er en netforbindelse
Mvh

René
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2014 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

  Er det retfærdigt at man ikke kan se TV på DR's hjemmeside når man som licensbetaler bevæger sig udenfor Danmarks grænser?

Hej db89.

Man kan da godt se Nogle af TV programmmerne fra DR's hjemmeside, selvom man befinder sig udenfor Danmark.

Det man kan se, er mange Danske programmer samt meget Få udenlandsk producerede programmer. Jeg mener det har noget med de rettigheder at gøre, som det har været muligt for DR at forhandle sig frem til eller købe.

Jeg kan huske en gang sidste år hvor jeg så Dansk TV på ferien, der poppede pludseligt et spørgeskema op. Man var i gang med at undersøge hvem det var der så DR TV i udlandet, om man var Dansker og hvor længe siden det var, at man sidst havde set DR TV i Danmark.

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 11-Januar-2014 kl. 16:52
Til top
kattedam Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kattedam Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2014 kl. 08:15
“Er du kunde hos os, vil vi jo gerne beholde dig som kunde – også når du er på farten. Det er samme filosofi, som når vi lader folk tage deres Yousee-kanaler med ud af huset. Her mangler vi lige nu kun en aftale med TV2. Men vi er i forhandlinger med dem.”
Udtalelse fra vicedirektør Freddie Fjeldsted i Børsen 14. Januar 2014 ifm yousee's landsdækkende netværk af eksisterende kabelmodem kunder.
Til top
E.Larsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2012
Sted: Århus, Danmark
Status: Offline
Point: 482
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E.Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2014 kl. 22:16
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Radiomanden det du siger er altså ikke det samme som YouSee skriver på deres hjemmeside...
 
jeg læser det også som Radiomanden gør
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2014 kl. 04:42
Oprindeligt skrevet af kattedam kattedam skrev:

kommentar til Hbar - måske ansat ved TV2:
Kan ikke forvente at få tv2 gratis skriver du. Jeg har da betalt til yousee for de kanaler. jeg ønsker at tage med mig i sommerhus.

Du har krav på at kunne se den via Yousee og deres distributionsnet - du sidder jo ikke på en Yousee forbindelse når du er "ude af huset".
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu