recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zone 2 på Onkyo TX-NR809?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zone 2 på Onkyo TX-NR809?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JensHolm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 791
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JensHolm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zone 2 på Onkyo TX-NR809?
    Sendt: 13-Januar-2014 kl. 15:07

Hej

Jeg har en TX-NR809 som jeg har haft sat 5.1 surroundsound på med bi-amp på fronterne, og har nu fået trukket kabler til højttalerne i køkkenet. Jeg har dog et værre postyr med at få Zone 2 til at fungere. Skal det forstås sådan at jeg kun kan bruge Zone 2 hvis jeg fjerner bi-amp fra mine fronter og at det kun er analoge signaler der kan bruges til Zone 2?

Hvis dette er rigtigt er jeg godt nok skuffet over min ellers lækre forstærker Cry
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 15:16
Du kan i hvert fald ikke bi ampe dine fronter samtidig med zone2, da det er de kanaler du skal bruge til at drive zone 2... Kan ikke huske om den kun kunne modtage analog på zone 2... ;/
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2014 kl. 15:40
Side 48 i din manual: "If the “Speakers Type(Front)” setting is set to “Bi-Amp”, 
Powered Zone 2 cannot be used"
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu