recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor - kort afstand
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor - kort afstand

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aduco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2014
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aduco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor - kort afstand
    Sendt: 11-Februar-2014 kl. 13:02
Hej derude! :)

Jeg er på udkig efter en ny projektor til stuen, havde en DELL S300WI før, kunne godt li at jeg havde et forholdsvist stort billede på ret kort afstand.

Pris: kr. 3-5.000,-
Gerne 1080P
Gerne støjsvag

Er det muligt at få noget i samme 'kvalitet' eller bedre end DELL'en i det prisleje?

- K
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 13:39
du bliver nok nød til at fortælle hvad relativt stort billede er. Samt afstand fra projektor til lærred
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 13:43
Benq W1070 er et bud. relativ Short Throw til en fin pris. 1080p og 3D til ca. 5000,-
Til top
aduco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2014
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aduco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 13:47
Tak for budet! :-)
Til top
aduco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2014
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aduco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2014 kl. 22:31
Nogen der ved om man kan se BenQ 1070 in action? 
Når jeg ser på DELL'en så kunne jeg have den stående en meter fra en væg, den havde dog en svaghed, og det var den var svær at få til at skyde billedet op lige, så jeg kunne ikke stille den på gulvet eller blot let hævet over gulvet, den skulle ret højt op.

Er problemet det samme med BenQen?
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 19:33
Hvorfor ikke købe et tv, hvis du alligevel har din projektor stående en meter fra væggen?
Til top
aduco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2014
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aduco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 19:35
Vil gerne have skudt det op på væggen (større skærm) og have mulighed for både at bruge den stuen og soveværelset
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 23:08
må den kun stå en meter fra den væg billedet skal være på ??

Til top
aduco Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 11-Februar-2014
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aduco Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 10:46
Nej, den må gerne stå længere væk, så længe den ikke skal højere op for at skyde billedet op på væggen (da man jo typisk sidder bagved for at se :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu