recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pioneer App radio 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pioneer App radio 3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pioneer App radio 3
    Sendt: 13-Februar-2014 kl. 13:59
Hej alle,

når man læser/ ser markedsføring af denne radio ser det mega fedt ud. 

Den er forholdsvis billig 2795,- (excl montering og ramme til min MITO QV).

Nogen der kender systemet og evt ved hvad det koster at få monteret enheden??

Bedste hilsner

Peter
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2014 kl. 18:59
Min kammerat har haft 2'eren i et par år, og været utrolig glad for den.
Dog skal det siges, at hvis man har lidt styr på det, får man langt det meste ud af den, hvis ens iphone er jailbreaket og der bliver installeret lidt ekstra på telefonen til radioen, det gør man kan sidde og læse smsbeskeder på radioen og sende derfra og meget andet.

Men alt i alt, en utrolig dejlig og fed radio, der for alvor kommer til sit fulde når man benytter det sammen med det håndfrie sæt man kan få til, og selvfølgelig hvis man os jailbreaker ;)

- Min kammerat er mekanikker, så pris ang. montering kan jeg ik sige noget om, men det betaler sig at kende en der kan.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
oo27 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Januar-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 1465
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oo27 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 09:48
Overvejer den også, da alle vores enheder herhjemme er fra Apple. Men jeg vil gerne kunne bruge min Tomtom app uden problemer og med betjening på den store monitor - er det muligt?
LG 65C1 OLED - Monitor Audio Silver RS InWall x5 - AVR-AX1200
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2014 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af oo27 oo27 skrev:

Overvejer den også, da alle vores enheder herhjemme er fra Apple. Men jeg vil gerne kunne bruge min Tomtom app uden problemer og med betjening på den store monitor - er det muligt?


Ja det tror jeg, mener nemlig at de fleste af de "store" gps producenter (tomtom, navigon, garmin osv.) har fuld app understøttelse fra start af med iOS devices. <- selvfølgelig er det os muligt at købe gps apps til selve radioen, men ville til enhver tid foretrække mobilen hvis jeg ku.
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu