recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > DVD afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - afspiller til CD-lyd+DVD-film + software
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

afspiller til CD-lyd+DVD-film + software

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Finn B Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Marts-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Finn B Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: afspiller til CD-lyd+DVD-film + software
    Sendt: 22-Marts-2014 kl. 18:16
Hej forum,
jeg er en ikke-nørd med et lidt specielt problem:
Jeg skal til at udskifte min gamle Windows XP bærbare(det er vist aktuelt for mange for tiden).
De fleste bærbare jeg har lyst til at købe, har ikke noget optisk drev. Det er sådan set OK, det sparer vægt osv.

Men - ind til nu har den været min eneste afspiller af CD og DVD. Det er sjældent jeg bruger de ting, men jeg vil gerne beholde muligheden.
Dvs jeg har brug for en dims der kan det, og samtidig kan bruges til at installere software på PC'en.

Helst med en direkte analog lydugang til min radio, men det er ikke altafgørende.
Den må selvfølgelig også gerne kunne kobles direkte til mit TV (som har USB og HDMI), men det er heller ikke altafgørende.
Jeg kan se rundt omkring, at de fleste afspillere idag hedder "Bluray afspillere", og det er sådan set lige meget. Men de fleste har så mange muligheder, at jeg bare bliver svimmel ... men tilsyneladende har de fleste slet ingen analog lydudgang.
Og eftersom det er en dims jeg ikke kommer til at bruge så meget, vil jeg helst være fri for at begynde at rode med DNLA, WiFi og jegskagidigskajeg... keep it simple.

Altså, kort sagt, kan du anbefale en simpel dims der lige akkurat kan de tre ting?
(gerne i den billige ende, men det er ikke afgørende)
Hvad med den her fx,

http://www.happii.dk/product.aspx?uid=255129&prodid=550119&utm_source=kelkoodk&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Philips%20DVP2880/DVD%20DiVX%20ProfReader%20Coax&tduid=aa51128022173f31a87320b669377c5b

kan den bruges?

På forhånd tak
Finn

PS
Nu er jeg jo helt ny her, og jeg ved ikke om jeg får nogen svar - men altså, det ligner jo et helt fantastisk forum jeg har fundet her. Man får jo næsten lyst til at blive grej-nørd Big smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu