recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Anonmdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-April-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anonmdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af forstærker
    Sendt: 16-April-2014 kl. 19:47
Hej

Jeg har brug for en ny forstærker. Jeg har 2 B&W gulvhøjttalere. Jeg er ikke interesseret i sourround.

Jeg har brug for digitale indgange (fjernsyn, AppleTV). Jeg vil gerne med tiden kunne spille FLAC på den fra min PC.

Jeg har lyttet til Hegel H80, NAD C390DD, Rotel - RA1570. De lyder godt alle 3. 

Hvis I har nogle erfaringer / kommentarer / forslag vil jeg være meget taknemmelig.

På forhånd tak
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 22:02
Der findes ikke mange af den slags med digitale indgange.
Denne her fra H/K kan dog
1x Coax, 2x Optisk og så ethernet, så den kan spille din FLAC-filer over nettet.

Men dem du har set på, er godt nok i en hel anden prisklasse, så den H/K er nok slet ikke interessant.
Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 182
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torpedo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 11:08
Vincent SV-237 er en hybridforstærker med bl.a. USB tilslutning og indbygget DAC. Kan anbefale at give den et lyt.

http://danstv.dk/shop/vincent-integreret-forstaerker-3095p.html
Til top
Henrik Nygaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 01-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik Nygaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 21:09
Den nye Lyngdorf TDAI 2170 byder også på de funktioner, som du søger.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu