recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tripple-betaling hos amerikansk netflix :(
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tripple-betaling hos amerikansk netflix :(

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tripple-betaling hos amerikansk netflix :(
    Sendt: 16-April-2014 kl. 22:47
I går oprettede jeg mig som bruger på amerikansk netflix via en amerikaner-dns

I dag ser jeg så de har reserveret 3 x 50 kr på min konto - hvor beløbet skulle være 1 x 50 kr

Efter en snak over skype med deres amerikanske telefonsupport, fik jeg at vide at de ihvertfald ikke havde trukket 3 gange - men kun 1.

Jeg har tidligere haft dansk netflix abonnement, og prøvede først at lave min danske konto om til amerikansk via dns, men det virkede ikke, så jeg lavede en ny, og fik adgang. Jeg har kun aktiveret det nye abonnement på den amerikanske konto.

Nogen der har været ude for noget lignende?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 22:56
Der kan jo være sket en fejl. Hvis beløbet kun er reserveret, så er det jo muligt, de bliver frigivet igen. Jeg har ikke selv oplevet det dog.
Til top
Bruger udmeldt 34 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-November-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 320
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 34 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2014 kl. 23:04
Jeg må nok bare vente og se om de hæver dem, og så få fat i netflix igen hvis de gør. Som du siger, kan det jo være systemet sørger for de bliver frigivet Geek


Redigeret af AndreasMo - 16-April-2014 kl. 23:04
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2014 kl. 18:12
det kunne MÅSKE have noget at gøre med, at de vil sikre sig at førstegangs betalere har pengene på deres konto, og de så måske kun nøjes med at trække en 1/3 af det reserverede. (lidt lige som at man SKAL have minimum 450kr på sit betalingskort for at kunne tanke benzin hos en OK stander)

men hvis de trækker alle 150kr, så bare forlang af dem at det så er forudbetaling for de første 3 måneder, og hvis de trækker næste måned skal de tilbage betale Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu