recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V:S NUC D54250WYK2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V:S NUC D54250WYK2

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Andtomet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2011
Sted: århus
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andtomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 13:46
den køre alm, kablet internet, ellers følger der en usb dongle med, hvor den kan køre wireless fra.

så fungere den ligesom andre NUC's der sidder en little blæser der inde som man godt kan høre svagt. jeg havde min til at stå inde i et skab under tv'et der siger den ikke så meget.

der står følgende 

Audio

Intel® High Definition Audio (Intel® HD Audio)1 subsystem in the following configuration:

  • 8-channel (7.1) digital audio via HDMI 1.4a output and via one DisplayPort 1.2 connector
  • Headphone/microphone jack on the front panel
Til top
Andtomet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2011
Sted: århus
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andtomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 13:47
jeg har også købt en hdmi > mini displayport som kan føgle med, da der ikke er andre udgange på NUCen koster 100~ fra ny

Redigeret af Andtomet - 18-April-2014 kl. 13:47
Til top
jespera Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 17-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 106
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jespera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 14:11
Bare af ren nysgerrighed, hvad kan sådan en NUC som en raspberry pi ikke kan? Eller tåler de slet ingen sammenligning? Kan godt regne ud at den nok er en del hurtigere :)
Til top
Andtomet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2011
Sted: århus
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andtomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 14:21
pas, ved ikke hvad en rasberry pi kan :)
Til top
Andtomet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2011
Sted: århus
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andtomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 14:21
men kl er over 14, så flere bud modtages ikke
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 14:22
Tak for svar - men jeg må hører sådan en nuc først, jeg er hys med den mindste lyd da den skal bruges som mediacenter. Det kan godt være der ikke er noget jeg ikke forstår, men hvis den kører fint med en usb dongle og kan det hele - hvorfor så sælge den ?

Nils
Til top
Andtomet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2011
Sted: århus
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andtomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 14:31
jeg havde en kammerat som havde en, han sagde han brugte den konstant, så nogle gange bliver jeg lidt techlidderlig, så jeg måtte self. også bare ha sådan et media center, jeg får den bare aldrig brugt. tror jeg har haft den tændt måske 5 gange.


Til top
Andtomet Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2011
Sted: århus
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andtomet Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 14:32
altså den er ikke 100% støjsvag, man kan købe nogle andre cases, som er 100% passive. 

men det kommer nok på et tidspunkt i de næste NUC modeller
Til top
Danni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-August-2009
Sted: Odense , Fyn
Status: Offline
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Danni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 14:34
Har smid en PM.
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 15:05
Bare af ren nysgerrighed, hvad kan sådan en NUC som en raspberry pi ikke kan? Eller tåler de slet ingen sammenligning? Kan godt regne ud at den nok er en del hurtigere :)

Det er jo en computer og din raspberry pi ( eller min pivos ) er jo android. Jeg går ud fra at du bruger den til xbmc - så ved du selv hvor hurtig en computer er i forhold til en raspberry pi + at hvis dolby digital virker 100 % på en nuk så er det nok den vej jeg vil se - men der er en minix 8 på vej om ca 1 mdr. tid som ser meget spænende ud - den vil jeg lige se på før jeg beslutter mig.

http://www.android-warehouse.com/en/minix-neo-x8-android-tv-box-amlogic-s802.html
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 23:33
HA! totalt samme fejl som en kunde fra mit arbejde havde fået lavet på sin.. tror det endte med han fik loddet en ny ledning på :)
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu