recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - KØBT: Wifi USB (Aalborg)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

KØBT: Wifi USB (Aalborg)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: KØBT: Wifi USB (Aalborg)
    Sendt: 18-April-2014 kl. 10:51
Jeg står snart og skal bruge et trådløs Wifi USB stick, da min lejlighed skal ombygges og derfor i en periode ikke kan være lankabel.

Prisidé: 50-75 kr, da en ny kan købes for 140 kr.

Jeg søger ikke noget fancy, gerne en billig dims. Skal kunne benyttes til Windows 7 64bit.

Gerne i nærheden af Aalborg.


Redigeret af bleed_blue - 21-April-2014 kl. 10:34
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 13:01
Jeg har vist en..... Kigger lige....
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 13:30
Hej.

Jeg er blevet meget glad for de små fra EDUP.

Jeg har to som jeg begge har købt som nye på eBay.com

http://www.ebay.com/itm/Wireless-WiFi-Nano-Mini-EDUP-150Mbps-USB-Network-802-11n-g-b-LAN-Adapter-Card-/271450289466?pt=US_USB_Wi_Fi_Adapters_Dongles&hash=item3f33b2b53a

Prisen incl forsendelse svarer til ca 29 DKr, men regn med at det kan tage op til 3-4 uger før du har den.

Hilsen Carsten.
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 13:34
Arbejdet i lejligheden begynder på tirsdag og varer seks uger, men ellers tak for buddet Carsten.

@Bravo
Skriv endelig hvis du finder noget
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2014 kl. 20:28
Beklager - tror sgu jeg har smidt den ud :-/
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 10:20
Jeg har en Netgear og bor 25km syd for Aalborg. Er hjemme næsten hele resten af påsken, så giv lyd, hvis det har interesse :-)
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 10:24
Oprindeligt skrevet af peterf peterf skrev:

Jeg har en Netgear og bor 25km syd for Aalborg. Er hjemme næsten hele resten af påsken, så giv lyd, hvis det har interesse :-)


Det har interesse. Jeg sender en PB i aften.
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 10:40
I orden - jeg finder den frem i løbet af dagen :-)
Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Status: Offline
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 10:34
Jeg takker peterf for at måtte forstyrre ham i påskefrokosten og en behalig handel, og lukker dermed denne tråd Smile
Til top
peterf Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peterf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2014 kl. 11:52
:-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu