recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se HD film via Wifi
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se HD film via Wifi

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Se HD film via Wifi
    Sendt: 18-April-2014 kl. 23:56
Før i tiden havde jeg en Netgear CG3000. 

Da jeg streamede MKV filer eller Bluray film til min Western Digital player via wifi så gik filmen i stå hvert 10-30 sekundt fordi at routeren var for svag. 

Nu har jeg en nyere en som er netgear cg3700emr. Den kører på 5ghz båndet og er markant bedre hurtigere osv. Det kan jeg også se fx når jeg sidder i min udestue så har jeg rimelig flot signal. 

Men mine HD film stopper stadig så snart de har en bitrate på fra 20mb via Wifi. 

Kan man slet ikke streame sådan noget på wifi ?

Nu kører jeg kabel....så ingen problemer....men kunne nu være rart at slippe for det LAN kabel  :-)


Til top
xalodogan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-August-2010
Status: Offline
Point: 549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xalodogan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 00:49
UPS....har fundet ud af det. Det er fordi at WD TV Live ikke understøtter 5ghz netværk.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 09:31
Generelt er wifi ikke godt til HD film, hvis man ikke vil trække kabel, kan powerlines være et alternativ.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu