recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer dårlig modtagelse af bla. MUX3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer dårlig modtagelse af bla. MUX3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer dårlig modtagelse af bla. MUX3
    Sendt: 20-April-2014 kl. 20:14
Hejsa

Bor i Hvidovre (Midt)
Nyere Triax antenne monteret under eternittag (flyttet fra skorsten udenfor til ind under taget sidste sommer, af fagmand)
Kablet kører til kælderen hvor det bliver fordelt til resten af huset via Triax forstærker.
Alt har virket upåklageligt i et år, indtil for lidt over en uge siden.
Nu kan jeg ikke se TV2, TV3 og andre kanaler som ligger i MUX3. (den skriver dårlig signal modtagelse og Pixelerer til ukendelighed) De andre giver faktisk også lidt "fnidder" ind i mellem.

Boxer kundeservice siger de ikke har lavet noget med nogen sendere? (men kan naturligvis sende en teknikker til Kr. 640 for at fejlsøge)

Jeg har været med fra den dag Boxer begyndte at sende i Danmark, og egentlig været tilfreds med Boxer indtil nu.

Jeg har søgt kanaler igen, trukket diverse ting ud som muligvis kunne sende "støj" men uden held.
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 20:29
Det er svært at gætte hvad der kan være galt.
 
Jeg ville tjekke forstærkeren. Prøv evt at køre udenom.
 
Er der sat 4g op i nærheden?
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2014 kl. 20:53
Ved ikke med 4g.
Prøver at køre udenom forstærkeren i morgen (Har også prøvet at dreje på de 3 "Knapper" som sidder på den. Lige lidt hjælper det.
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 20:15
Nu kommer der en og kigger på sagen på torsdag,
Så må vi se.

Forklaring følger :-)
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér E. Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 17:15
Det kan fint være ca modulet , det brænder fast
jeg har haft 4 , først nu kører det.
mux3 , ja og alle de andre! Der er bare ikke plads til
perfekt billede, og det passer ikke altid hvad support oplyser,
jeg har også været med fra dag 1, og har hat så mange
problemer at jeg en overgang gav op.
udgifter, 4 moduler og 3 boxe og mange raseriudbrud
hvis jeg skulle skifte bliver dét ip tv fremover og aft
udstyr stilles tilbage ved siden af deres hovedindgang
E.L.
Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2014 kl. 22:33
Første TV-mand kunne ikke finde fejlen og mente det var tuneren i mit TV??!!
Det troede jeg ikke rigtig på, men han kunne ikke finde fejlen.

Så kontaktede jeg Boxer-TV og efter en god snak, (Har været med fra første dag de startede i Danmark), ville de gerne betale for et teknikker besøg, hvor de ikke kører før det hele virker.

Fejlen: Det var sgu forstærkeren. Utroligt den første teknikker ikke målte før og efter.
Det vil sige det gjorde han, men kun signal styrken og IKKE signal kvaliteten!
Det var der den lå begravet.

Teknikkeren forbandt så et af kablerne direkte fra antennen til et enkelt TV.
(Det i stuen så de værste abstinenser kunne foretage sig).
Så kunne jeg selv går ud og købe en ny forstærker ved lejlighed. Han sagde pænt farvel.
Men efter 5 min. kom han ind fra bilen igen. Han havde lige ringet til TV og talt med dem, og de ville egentlig også gerne give mig en ny antenneforstærker.
Se DET er sgu god service!!!

Har så også været abonnent i 4 år, men alligevel.
Det er lige det ekstra der gør, at jeg får lyst til at rose dem herinde.

PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 06:27
Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Hejsa

Bor i Hvidovre (Midt)
Nyere Triax antenne monteret under eternittag (flyttet fra skorsten udenfor til ind under taget sidste sommer, af fagmand)
Kablet kører til kælderen hvor det bliver fordelt til resten af huset via Triax forstærker.
Alt har virket upåklageligt i et år, indtil for lidt over en uge siden.
Nu kan jeg ikke se TV2, TV3 og andre kanaler som ligger i MUX3. (den skriver dårlig signal modtagelse og Pixelerer til ukendelighed) De andre giver faktisk også lidt "fnidder" ind i mellem.

Boxer kundeservice siger de ikke har lavet noget med nogen sendere? (men kan naturligvis sende en teknikker til Kr. 640 for at fejlsøge)

Jeg har været med fra den dag Boxer begyndte at sende i Danmark, og egentlig været tilfreds med Boxer indtil nu.

Jeg har søgt kanaler igen, trukket diverse ting ud som muligvis kunne sende "støj" men uden held.
Hej jeg bor tæt på århus jeg har det samme problem mest med tv 2. det startede også for 
godt en uge siden.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4898
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2014 kl. 07:31
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Oprindeligt skrevet af Bornholmeren Bornholmeren skrev:

Hejsa

Bor i Hvidovre (Midt)
Nyere Triax antenne monteret under eternittag (flyttet fra skorsten udenfor til ind under taget sidste sommer, af fagmand)
Kablet kører til kælderen hvor det bliver fordelt til resten af huset via Triax forstærker.
Alt har virket upåklageligt i et år, indtil for lidt over en uge siden.
Nu kan jeg ikke se TV2, TV3 og andre kanaler som ligger i MUX3. (den skriver dårlig signal modtagelse og Pixelerer til ukendelighed) De andre giver faktisk også lidt "fnidder" ind i mellem.

Boxer kundeservice siger de ikke har lavet noget med nogen sendere? (men kan naturligvis sende en teknikker til Kr. 640 for at fejlsøge)

Jeg har været med fra den dag Boxer begyndte at sende i Danmark, og egentlig været tilfreds med Boxer indtil nu.

Jeg har søgt kanaler igen, trukket diverse ting ud som muligvis kunne sende "støj" men uden held.
Hej jeg bor tæt på århus jeg har det samme problem mest med tv 2. det startede også for 
godt en uge siden.
 
Har du læst hele tråden?
 
Problemet lå i forstærkeren.
 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu