recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Surround op til 50.000 kr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Surround op til 50.000 kr

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
DamirMiljic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-April-2014
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DamirMiljic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 20:09
Betyder det at jeg kal kigge efter THX Ultra2 for at være sikker på at de kan klarer rummet?

Ved i om XTZ 99.36 mk2 vil kunne klare det?
Synes de lyd godt men det var også 1,5 neter afstand
Til top
hifreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: Græsted
Status: Offline
Point: 754
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hifreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 21:16
Hej har sendt en besked retur til dig Smile
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af DamirMiljic DamirMiljic skrev:

Betyder det at jeg kal kigge efter THX Ultra2 for at være sikker på at de kan klarer rummet?
Det betyder, at du skal ud og lytte og finde ud af hvad du foretrækker :) Som du kan høre, er folk ikke altid enige om hvad der lyder godt. 

Test gerne med så lang afstand som muligt og det lydtryk du selv regner med at spille på.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg ville fluks kaste mig over dette Elac sæt. Jeg har selv haft det, og kan stå inde for både lyden og sælgeren. Så er du bare godt kørende og til en fornuftig pris:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131296&title=s-1-st-elac-fs-247ere-cc241-rigtig-god-stand

Så skal du ud og have en receiver, her er langt hen ad vejen frit valg, men du må endelig ikke købe underdimensioneret. Ikke for at skulle spille højt nødvendigvis - men for bare at have overskud. Marantz, Yamaha - whatever du synes lyder godt. Kunne jo også være en Integra - dit valg. Men jeg ved at Integra lyder super til Elac.

Et medlem her har Integras topmodel til salg, og kun 3 måneder gammel - så bliver det bare ikke ret meget bedre:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=131720&title=s-integra-dtr-803

Så er der jo lige en subwoofer, her kan du tænke på SVS, Velodyne eller B&W. SVS er i mine ører den mest hårdtslående, Velodyne lidt mere raffineret og specielt hvis du også vil høre musik. B&W er i mine ører lidt "Forfinet", men levere i deres mere "Modne udgaver" en rigtig god og bastant bas.

Og surroundhøjtalere skal du jo også have. Her vil jeg foreslå et par M&K, og afhængig af deres mulige placeringer, gerne en tripole udgave. Jeg tror såmænd at jeg uanset hvad ville vælge tripole højtalere

Pøj pøj med det - ud og lytTongue 

Jeg er godt klar over at jeg er fuld af Bias, da jeg sælger den ene del af hvad Hother anbefaler. Men hvis du har lyst til at høre lige netop den kombination han anbefaler så skal du være meget velkommen. Smile
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu