recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu ray cases
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu ray cases

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blu ray cases
    Sendt: 22-April-2014 kl. 19:43
Hej

Jeg er lidt træt af de combo pakker jeg har med film, så jeg ville hører om der er nogen af jer der har et super godt sted at købe blu ray cases billigt.

På forhånd tak
Stougaard
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 20:10
hvis du befinder dig omkring aalborg har jeg en masse helt nye du kan købe til en god pris
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 20:43
Havde ca50 stk som jeg ikke skulle ha noget for. Men portoen var åbenbart for afskrækkende, så BB fik dem i sin tid da jeg solgte mine DVD'er.

Redigeret af Kampus - 22-April-2014 kl. 20:43
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 20:46
Jeg bor i Odense, så der er desværre lidt langt til Aalborg.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 21:01
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 21:17
Tak for linkende Flemming, men da jeg kun skal bruge omkring 50, synes jeg det er meget voldsomt at give 100 kr i fragt.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 21:33
Det kan jeg godt forstå. Jeg køber selv, men køber jo 3-500 af gangen.

Hvad er det for nogen, som du skal bruge? Tynde eller tykke, en eller to discs?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 21:35
Jeg skal bruge helt almindelige 15 mm, enkelt discs
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Jeg skal bruge helt almindelige 15 mm, enkelt discs

Og du kommer aldrig i nærheden af Taastrup?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Jeg skal bruge helt almindelige 15 mm, enkelt discs

Og du kommer aldrig i nærheden af Taastrup?

Nej det er sjældent jeg bevæger mig den vej.
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 10:14
Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Jeg skal bruge helt almindelige 15 mm, enkelt discs

Er 15 mm versionen den "almindelige" ? Jeg tænker her på hvis jeg downloader covers fra nettet til mine Blu-ray bokse, vil det mest gængse så være 15 mm formatet eller...?
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af Willads Willads skrev:

Oprindeligt skrevet af Stougaard Stougaard skrev:

Jeg skal bruge helt almindelige 15 mm, enkelt discs

Er 15 mm versionen den "almindelige" ? Jeg tænker her på hvis jeg downloader covers fra nettet til mine Blu-ray bokse, vil det mest gængse så være 15 mm formatet eller...?
15mm er den gængse i UK, hvor den i US er på 11mm. Herhjemme får vi begge tykkelser. Det er ret irriterende, at de ikke kan nøjes med en tykkelse.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu