recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Prisfald Umiddelbart Efter Køb
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Prisfald Umiddelbart Efter Køb

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 21:06
Hvis det er mange penge det drejer sig om så gå ned og spørg forhandleren. Er der gået kort tid efter han har sat det ned har han muligvis også vidst han ville sætte varen ned mens han lavede handlen med dig. Der havde god service fra forhandleren været at fortælle dig den ville komme på tilbud, derved kunne forhandleren måske ha skabt en kunde der ville vende tilbage en anden gang. Det kan han nås endnu ved at gi dig moneyerne tilbage. Går du derned og nægter han at gi dig penge på måske endda en arrogant måde ja så gætter jeg på du aldrig sætter dine ben i den butik igen. Nuvel idag skal man være frisk og serviceminded for at kunne køre en butik der ikke skal gå nedenom og hjem. Hvad er forskellen på at handle på nettet og butik ? Bla personlig betjening, er dem okke noget værd, jamen så fuk det. Har selv oplevet flere af de ældre butiksindehavere ha en lidt sur arrogant gammelddags stil forskellige steder eller bare dårlig betjening. Jeg kommer ikke tilbage disse steder. Lidt ros også hvor man føler sig venligt behandlet hifi klubben holstebro. Der er ikke så meget pis venlige unge mennesker også de ældre der kan være der ind imellem ha ha. Men så siger folk de unge er fukk op i hott. Har ikke oplevet så beskeden sælgere og vidende og med parathed og villighed til stort set alt ang. Lån byt osv. Prøv så hifi klub i gamle dage hold dog kæft for nogen gamle selvoptagede spradebasser. De havde hovedet så langt oppe i røven på dem selv. Utrolig godt set af direktøren for mange år siden det skulle laves om. Nå men jeg skal hjem og sutte p.. På min kone så, Forresten er der bliray folm til 29kr i elrøv i holstebro bluray bla. Ja det har jeg glemt men basterds på dvd til 20kr billig muss man nok sagen
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 21:09
Vis ham ovenstånde tekst så skal han nok gi dig rabat og en bluray afspiller oven i handlen og måske et komplet b&o sæt hvis du lover at holde dig væk fra hans butik i fremtiden
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2014 kl. 22:58
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Vis ham ovenstånde tekst så skal han nok gi dig rabat og en bluray afspiller oven i handlen og måske et komplet b&o sæt hvis du lover at holde dig væk fra hans butik i fremtiden


Jeg tror du skal være heldig hvis han ikke fluks ringer efter den blå vogn i stedet for
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu