recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken parabol skal man købe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken parabol skal man købe?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken parabol skal man købe?
    Sendt: 23-April-2014 kl. 13:17
Vi flytter til villa og der findes en 10 år gammel parabol. Der fungerer og er i brug - andet ved jeg ikke.

1. Er det en god ide at udskifte den til en nyere model - eller skal man bare brug den gamle?

2. Jeg tænker at brug den til VIA sat parabol pakken til HD.

Mvh
Jonas


BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af steger steger skrev:

Vi flytter til villa og der findes en 10 år gammel parabol. Der fungerer og er i brug - andet ved jeg ikke.

1. Er det en god ide at udskifte den til en nyere model - eller skal man bare brug den gamle?

2. Jeg tænker at brug den til VIA sat parabol pakken til HD.

Mvh
Jonas



Ville være dumt at udskifte den, hvis den virker. Du får ikke noget ud af at udskifte den. Det kan måske være at du skulle overveje at udskifte LNBen, hvis du får mange udfald hvis den er udslidt
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
steger Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 354
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér steger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2014 kl. 13:31
Ok tak for svaret.
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.

PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu