recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Recordere (optagere)
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BCT-820 vil ikke optage!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BCT-820 vil ikke optage!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Steen F. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen F. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2014 kl. 21:17
Jeg anede ikke hvad Zulfo hentød til. Måske var det mandens efternavn, hvem ved hehe Jeg er ikke tankelæser. Men jeg prøver lige at skrive til ham.
LG B9 55" OLED, Panasonic DMR-BCT950, Fastspeed fiber 1000/1000 Mbit, Cambridge Audio Azur 851A, NAD C521, B&W 603 S2, Sonos ZP90, Samsung Galaxy S23 Tidal
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2014 kl. 21:21
Oprindeligt skrevet af Steen F. Steen F. skrev:

Jeg anede ikke hvad Zulfo hentød til. Måske var det mandens efternavn, hvem ved hehe Jeg er ikke tankelæser. Men jeg prøver lige at skrive til ham.

Jeg har lige ryddet i min indbakke, så kan du lige smide mig en besked nu Smile

Send mig dit kundenummer, MAC adressen på din SmartTV boks, IP adressen den får og så gerne lige den VOD gruppe den har fået.

Og så selvfølgelig også lige en beskrivelse af problemet - så skal jeg kigge på det, om ikke andet så i morgen Smile
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu