recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana G30 - seneste firmware = v.1323 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pana G30 - seneste firmware = v.1323 ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Petey Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Petey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pana G30 - seneste firmware = v.1323 ?
    Sendt: 01-Maj-2014 kl. 11:30
Tak for svar.  Nu var G30 godt nok ikke i deres budget-ende i forhold til deres lavprisskærme.  Jeg havde allerede fundet og set på linket, men først nu opdager jeg, at seneste version der også er 1.323. :)
Jeg havde dog håbet på lidt artige overraskelser, da jeg sluttede tvet til netværket.  Men der var intet nyt.  Jeg fandt dog viaPlay inde i VieraConnnect, som ikke er på min WDTV Live boks, som jo har Netflix.  Så kan jeg købe en BD-afspiller, som giver mig adgang til HBO.  Fantastisk.  Det skulle være så nemt og smart... :)


Redigeret af Petey - 01-Maj-2014 kl. 11:41
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 10:31
Panasonic er vel ikke kendt for at sende opdateringer ud til deres TV - specielt i den "billige" ende af deres serier som ikke har så mange features.
Jeg kan først kikke i aften på mit, men her står der også kun 1323 : http://panasonic.jp/support/global/cs/tv/download/fw/europe/down_eu4.html


Redigeret af kim.t - 30-April-2014 kl. 10:32
Til top
Petey Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Petey Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-April-2014 kl. 09:55
Mit G30 har ikke været på nettet i over et års tid og nu tog jeg mig endelig sammen til, at få det smidt på netværket.  Efter en temmelig langsommelig søgning, som tog mindst 20-25 minutter(!), fortæller det mig, at seneste firmwareversion er v.1323.  Kan det passe?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu