recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flatpanels test af LG 55" OLED , flad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flatpanels test af LG 55" OLED , flad

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 21:12
Der kører tilbud på 55EA970W i expert til 28.888,- overvejede selv måske at hoppe på det... men jeg er ikke sikker på om jeg skal vente yderligere et par år, eller om det ville være helt fint at hoppe på vognen nu? Er det det værd?
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 23:16
Reelt er der ikke så meget tilbud i prisen, da førprisen nærmere er den vejledende pris. Der kommer yderligere prisfald senere på året når LG får gang i masseproduktionen. Det skulle ikke undre mig om det samme TV koster det halve når vi når til forårsudsalget 2015.

Redigeret af hjernemadsen - 01-Juni-2014 kl. 23:17
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu