recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Underligt problem med HD Entertain Center
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Underligt problem med HD Entertain Center

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Underligt problem med HD Entertain Center
    Sendt: 20-Maj-2014 kl. 10:50
Jeg har Canal Digital
Når jeg slukker for boksen virker displayet nogle gange som et ur, der tæller op
Starter ved 0:00:00
I stedet for at vise dato og klokkeslæt som normalt
Hvad skyldes det?
Jeg er nervøs for at miste en optagelse før eller senere

Redigeret af jake51 - 20-Maj-2014 kl. 10:50
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Vagnen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2008
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vagnen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 13:37
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har Canal Digital
Når jeg slukker for boksen virker displayet nogle gange som et ur, der tæller op
Starter ved 0:00:00
I stedet for at vise dato og klokkeslæt som normalt
Hvad skyldes det?
Jeg er nervøs for at miste en optagelse før eller senere

Det er ikke noget at være nervøs for, det har intet med optagelser at gøre. Wink

Et par minutter efter at HD Entertain Center er sat i st.by. så tjekkes der efter ny software. Det har den altid gjort, og når den tjekker software i st.by, så kommer der en lille tæller i display.
Grunden til at du nu opdager dette, er at efter seneste software version 6.1.23, så tager det lidt længere tid. Nu kan den nå at tælle til næsten 1:30 min, hvor den tidligere var under 15 sekunder om at tjekke dette.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 14:17
OK, troede den var helt gal
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Anabia159 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2014
Sted: aaaaaaaa
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anabia159 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 23:49
Jeg har en Canal Master 120 Glasfiber liggende i brugt udførsel. Kan afhentes for lidt godt rødvin.
 
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen
2730 Herlev
ali
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 00:14
Hej Kurt.

Du skal lave et indlæg i køb/salg forummet :)


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu