recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Watch Dogs - inputs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Watch Dogs - inputs

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:04
Ja, hvis I tænker mere i det store billede, så er der ligheder - men jeg syntes stadig, at det jo er en verden til forskel i selve gameplayet mellerm Farcry og Watch Dogs. AC og Watch Dogs er klart mere sammenlignelige. Det er jo tydeligt for enhver.

@Zulfo

Problemet er, at de viste nogle videoer til E3, som de ikke kunne leve op til. Desværre. Men, som du siger, og som jeg har sagt to gange nu, så er det stadig et rigtig flot spil grafisk. Jeg var dog heller ikke "blæst bagud" af grafikken i AC dengang. Så konklusionen er for mig, at de ikke levede op til de første billeder, men jeg er langt fra skuffet over det endelige resultat.



BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:05
Jeg vil i øvrigt anbefale jer til at opgradere den skill, der hedder ATM boost helt op asap. I hvert fald hvis I er interesserede i mange penge. Den sidste opgradering udpeger folk med mange penge på kontoen automatisk - og så er det bare om at hacke. Hver anden person har et fem-cifret beløb. 

BORING!
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:25
Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Måske misser jeg noget ved bare at køre hovedhistorien igennem, men jeg synes Watch Dogs er dræbende kedeligt, hvis man bare løber rundt og udfører sidemissioner. Her var både Assassins Creed og Far Cry 3 da trods alt ret fede, altså forstået på den måde at hele verdenen var interessant at udforske og at det var sjovt at udføre sidemissioner og bare tosse rundt.

Og hvorfor kan jeg ikke slå tilfældige folk ned på gaden og lave ravage?! Smile Her har GTA da fanget noget i forhold til sandkasse-verdenen. Watch Dogs falder lidt imellem to stole på det punkt, synes jeg.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:43
Jeg er af en hel anden opfattelse end Rasmus. Synes sidemissionerne er rigtig fede og har de sidste par dage kun lavet dem og sidder derfor stadig fast i starten af Act 2. 
Derudover synes jeg netop at AC og FarCry var kedelige MEGET hurtigt og jeg kom aldrig igennem nogle af dem. Alle 3 titler lider dog af det samme problem og det er, at det hele bliver lidt for repetitivt!

Men ja, jeg har heller ikke haft brug for pengene indtil videre. Det kan dog bruges på biler, tøj (who cares?) og så ammunition - heller ikke de har jeg haft brug for. Det eneste jeg indtil videre måske kan se, at jeg skal bruge penge til er de forskellige gadgets for det er begrænset hvad jeg finder af dele til dem ift hvor brugbare de faktisk er. 

BORING!
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 13:45
Det største problem for mig er, at jeg synes, at det er noget nemt - er det bare mig? Har spillet en del Gang Hideouts og ja, det er da lidt svært, men ikke hvis man tager sig bare lidt sammen - flere af dem har jeg gennemført med min silenced pistol uden problemer. 
Så er der de der Fixer contracts, som også er lidt svære og til sidst er nogle af hacke opgaverne ret tricky. 

PS. Du kan da sagtens lave ravage, Rasmus, hvis du er upopulær nok blandt folket, ringer de til panserne hele tiden. 

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Måske misser jeg noget ved bare at køre hovedhistorien igennem, men jeg synes Watch Dogs er dræbende kedeligt, hvis man bare løber rundt og udfører sidemissioner. Her var både Assassins Creed og Far Cry 3 da trods alt ret fede, altså forstået på den måde at hele verdenen var interessant at udforske og at det var sjovt at udføre sidemissioner og bare tosse rundt.

Og hvorfor kan jeg ikke slå tilfældige folk ned på gaden og lave ravage?! Smile Her har GTA da fanget noget i forhold til sandkasse-verdenen. Watch Dogs falder lidt imellem to stole på det punkt, synes jeg.


Jeg har ikke prøvet, men kan man ikke bare skyde lidt på dem?!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Det største problem for mig er, at jeg synes, at det er noget nemt - er det bare mig? Har spillet en del Gang Hideouts og ja, det er da lidt svært, men ikke hvis man tager sig bare lidt sammen - flere af dem har jeg gennemført med min silenced pistol uden problemer. 
Så er der de der Fixer contracts, som også er lidt svære og til sidst er nogle af hacke opgaverne ret tricky. 

PS. Du kan da sagtens lave ravage, Rasmus, hvis du er upopulær nok blandt folket, ringer de til panserne hele tiden. 
Så ændr sværhedsgraden. Den står på normal som standard og kan vist rykkes to takker mod hard som jeg husker det lige nu.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

I er altså helt væk på nogle punkter. Assassins Creed er ikke flottere end Watch Dogs rent grafisk. 
Ej hellere minder Watch Dogs om FarCry 3 i gameplayet. Ja, der er nogle tårne, der skal hackes (i FarCry skulle de bare findes sådan set), og det er samme koncept, at de giver overblik over ting på kortet - men så er der heller ikke andre ligheder i spillene.

Hvad med når man tager en mission om at nedlægge en bandeleder, eller når man skal hacke en ctOS station. Synes da de minder utroligt meget, om når man skulle overtage en base i Farcry. Selv meget af kampsystemet virker ens.

Ved ikke...for mig er det nok forskel at det er first vs third person...det gør gameplayet helt anderledes...Som sagt, jeg kan jo godt se lighederne fundamentalt, men det føles anderledes når man spiller det jo.

BORING!
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2014 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Ikke til ret meget - biler, våben, tøj...

Jeg synes godt man kunne have lavet et par ting om ved det at hacke folks telefoner, og dræne dem for penge.

Der skulle være en eller anden form for risiko ved det - en risiko for at blive opdaget (af andre end Blume folk, dem kan man jo bare tage telefonen fra)  hvor man så evt. skal slippe ud af en eller anden situation, og så skulle hackingen også gøres anderledes, lige som når man hacker et ctOS center, en lille puzzle man skulle lave.

Og pengene skulle man så bruge til at købe andet udstyr til at hacke med osv...

Som det er nu, er penge bare en uudtømmelig brønd, som man ikke skal gøre meget for at hive vand op af.

Og hvad angår indbyggerne, så gør de jo intet ved en når man skubber til dem. Hvad om de også kunne lange nogle ørertæver ud, og man så skulle forsvare sig?

Der er så mange fede muligheder jeg ikke synes man har udnyttet...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Status: Offline
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juni-2014 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Men hvad kan man reelt bruge pengene til?

Ikke til ret meget - biler, våben, tøj...

Jeg synes godt man kunne have lavet et par ting om ved det at hacke folks telefoner, og dræne dem for penge.

Der skulle være en eller anden form for risiko ved det - en risiko for at blive opdaget (af andre end Blume folk, dem kan man jo bare tage telefonen fra)  hvor man så evt. skal slippe ud af en eller anden situation, og så skulle hackingen også gøres anderledes, lige som når man hacker et ctOS center, en lille puzzle man skulle lave.

Og pengene skulle man så bruge til at købe andet udstyr til at hacke med osv...

Som det er nu, er penge bare en uudtømmelig brønd, som man ikke skal gøre meget for at hive vand op af.

Og hvad angår indbyggerne, så gør de jo intet ved en når man skubber til dem. Hvad om de også kunne lange nogle ørertæver ud, og man så skulle forsvare sig?

Der er så mange fede muligheder jeg ikke synes man har udnyttet...

Jeg kunne ikke være mere enig. Det er fuldstændig samme fornemmelse jeg sidder med. Hvorfor laver man så mange mini games og andet "lir" fremfor at implementere det i "dagligdagen". At gå igennem en gade og trykke på en knap, for så at hæve pengene.. Det sku for tyndt. Hvorfor ikke gøre det besværligt at hacke en telefon og så gøre udbyttet større ? Så det bliver noget man sætter sig for at gøre fremfor noget man bare gør fordi man kan og det bare kræver at man "kigger på folk". Men så igen, pengene er fuldstændig overflødige.

Lige som dig Zulfo har jeg hundredevis af ideer som ville give spillet væsentlige mere (for mig) indhold, realisme og dybde. 

Ekstra missioner betyder ikke noget, min rating betyder ikke noget. Penge er ligegyldige, våben og biler er ligegyldige og let tilgængelige, jeg kan tage og købe det jeg vil. På alle missioner er der belejligt anbragt explosive devices på personer eller rundt om dem, jeg behøver aldrig bevæge mig for at slå stort set alle personer, i en mission, ihjel.

Det er en ommer.. men hva pokker, de har jo fået mine penge.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu