recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VM Hbb APP på Stofa
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VM Hbb APP på Stofa

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenkaal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2014 kl. 07:41
Jeg kan se at det klokeslet der står i toppen af hbb-appen er 2 timer foran på mit Samsung...
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 07:07
Nu hvor VM har været slut i en lille uges tid er der vel ikke behov for den Stofa VM HbbTv app mere?

Som jeg skrev i den anden tråd, så er det lige lovlig meget grafik med både DRs og Stofas "klodser" oven på hinanden og det afleder altså opmærksomheden og skjuler noget af underteksterne. Indrømmet, kun i 5 sekunder, men alligevel...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 11:01
Om 2 dage skriver vi oktober 2014 og den Stofa VM2014 HbbTv app kører og irriterer *stadig*. Kan vi ikke snart få gjort noget ved dette?
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 11:18
Hvordan "irriterer"?

Den gør vel ikke noget specielt?

Edit!

Jeg kunne også bare læse hvad du skriver

Jeg prøver lige at gå videre med det...

Redigeret af zulfo - 29-September-2014 kl. 11:19
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

Hvordan "irriterer"?

Den gør vel ikke noget specielt?

Edit!

Jeg kunne også bare læse hvad du skriver

Jeg prøver lige at gå videre med det...

Så kan jeg ikke forlange mere. Takker på forhånd. Smile
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2014 kl. 14:43
Rolig nu, der er kun godt 3 1/2 år til VM 2018, så Stofa vil måske bare være i god tid. 😆
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2014 kl. 17:45
Stofas VM HbbTv app har nu været væk i en uges tid. Mange tak for det. Thumbs Up
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu