recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny kanal?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny kanal?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2014 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af bleed_blue bleed_blue skrev:

Her i Aalborg (AN-TV) er der kommet to lydspor på DR3. Den almindelige plus synstolkning, dvs oplæsning undertekster. Læg dertil at der også er kommet en helt ny kanal: DR3 Syn.

Desværre vælger mit Samsung D7005 at vælge lydsporet med oplæsning af undertekster som standard, og nægter at gemme hvis jeg vælger det almindelige lydspor. Altså, hver gang jeg zapper over på DR3 (den almindelige DR3), skal jeg ind under tools og vælge det korrekte lydspor. Pænt belastende at Samsung TV'et ikke vil gemme den indstilling. Og ja, jeg har skam været inde i menu'en.

Det samme gør min mors F6805, og den husker heller ikke, at DVB undertekster skal være fravalgt.

Troede at det måske var rettet i en nyere firmware, men åbenbart ikke. TV'et kører p.t. stadig på den firmware det kom med (1008) fordi lyden går via headphone udgangen og ind i det Q-TV system, jeg købte til hende, og der var den der snak om, at nyere firmware konstant viser en advarsel eller noget (sådan forstod jeg det i al fald), hvis de interne højttalere er slået fra. Hun er over 70, så det tør jeg ikke byde hende.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 19:54
Så fandt recorderen lige "nye kanaler" igen. Og igen har jeg ingen anelse om, hvad det skulle være. Der står intet på Antenneforeningen Århus' hjemmeside. Ej heller på Stofas. Og en hurtig gennemgang af de tilgængelige kanaler afslørede umiddelbart heller intet, men jeg kan have overset noget.

Nogen bud?
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 20:13
Ved ikke hvad Stofa har gang i. De har lige skrevet til mig at de opgraderer min hastighed fra 20/20 til 50/20 til samme pris. Det er sgu go stil Stofa
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2016 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ved ikke hvad Stofa har gang i. De har lige skrevet til mig at de opgraderer min hastighed fra 20/20 til 50/20 til samme pris. Det er sgu go stil Stofa


Jeg har fået samme mail fra Stofa, men det har jo ligesom intet med overskriften til denne tråd at gøreWink

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4795
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2016 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Så fandt recorderen lige "nye kanaler" igen. Og igen har jeg ingen anelse om, hvad det skulle være.

"Nye kanaler" kan også dække over "omrokering af eksisterende kanaler". Det eneste det betyder er, at kabel-TV-udbyderen har sendt information ud om, at der skal opdateres kanalliste. Det kan for så vidt også være en fejl, at dette signal er udsendt, men det kan din recorder jo ikke vide...

Redigeret af HeartWare - 23-August-2016 kl. 08:54
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu