recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til at finde sang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at finde sang

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
furious jt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3716
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér furious jt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 14:21
haha ja det kunne jeg gøre hvis der var nogen jeg kunne spørge:)  Det et center som er døgnåbnet og da jeg enten træner tidlig morgen eller sen aften, så er der intet personale, men jeg kunne selvfølgelig tage derind på et andet tidspunkt og spørge.Smile

Havde dog håbet på en herinde havde hørt sangen, men jeg kan da godt se det er en vanskelig mission.Smile
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55
Diy 116" fastramme lærrede.
Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25
Oppo bdp-83 Regionsfri
5 stk. MK Sound 150mk2.
2 x Mksound X10 subs
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 15:01

Hvis du kan nynne den, kan soundhound sikkert finde den.

Jeg er pænt imponeret over hvad den kan genkende.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 15:14
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Øhhhh....shazam findes/fungerer da allerede! Det er en app, akkurat som SoundHound eller Bing Live Music Search.

M.v.h.

Nå, okay. Ja, hvad ved jeg. Jeg har kun en Lumia 610, så jeg er ikke helt med på, hvad der rører sig på mobilfronten.
Jeg havde bare læst en nyhed for noget tid siden og troede, at det var noget nyt, der var på vej.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 15:23
Thomas.

På din Lumia, hvis du vil søge efter en sang, trykker du bare på forstørrelsesglasset nederst. Så kommer du ind i søgemaskinen Bing. I bunden af skærmen er der nu en cirkel med en node. Hvis du trykker på den, så begynder telefonen at lytte efter og genkende musik.

M.v.h.
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2014 kl. 17:39
Jeg kan godt komme fra forstørrelsesglasset til Bing, men der er kun et øje-symbol til scanning af tekst og Microsoft tags.
Måske skulle jeg prøve at opdatere min WP (den kører vist kun version 7.5 lige nu).

Nå, men det er jo ikke det, denne tråd handler om.

Men tak for tippet, Henrik.
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
mian2104 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Juli-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mian2104 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2014 kl. 22:52
Sangen hedder "Tilbage" sunget af Oliver Lübbert.

http://www.youtube.com/watch?v=4REVjWTOcZw

Nyd sangen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu