recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Radio på xbox360 muligt uden medie cent.?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRadio på xbox360 muligt uden medie cent.?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
handstand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Emne: Radio på xbox360 muligt uden medie cent.?
    Sendt: 08-Juli-2006 kl. 11:22

Hejsa,

Jeg har en xbox 360 som nu har været pakket ud af sin æske i 2 dage - jeg er altså totalt newbie ift spillekonsoller.

Jeg har ikke forbundet xbox 360 til internet, endnu. Grunden til at jeg ikke har købt en wireless adapter er at jeg ikke har en media center pc og dermed ikke kan streame data fra den og til xbox.

Spørgsmål: Hvor meget multimedie kan jeg med en xbox 360 med netadgang uden media center (jeg har kun bærbar, derfor...).

Kan jeg connecte til internetradio, podcast etc?

Glæder mig til at høre fra jer

Handstand
Til top
Shumway Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2006 kl. 23:16

Hej,

Med Xbox 360 forbundet til Internet kan du spille online, hente demoer og opdateringer til spil og til selve boxen. Meget andet kan du ikke.
Til multimedia (via netværk) virker den kun som mediecenter extender. Så desværre: ingen netradio mv. uden mediecenter.

Du behøver jo ikke investere i wireless adapteren for at komme på nettet med den. Der kan du nøjes med at smide et kabel i det indbyggede netkort.

mvh
Lars

Til top
fumse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2006 kl. 23:52

Meget kan ske med MS LIVE... jeg tror vi indenfor et år, kommer til at se internet på boxen... alene af den faktor at PS3, kommer straight out of the box med en internet browser...

og har du internet, kommer du også til at kunne bruge internetradio/podcasts m.m.

I hvilken form, og præcis hvornår, det ved jeg ikke, men lur mig om der ikke allerede sker noget i forbindelse med PS3 novemer release.

Thomas

Til top
mllprivat Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-August-2006 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af handstand handstand skrev:

Hejsa,

Jeg har en xbox 360 som nu har været pakket ud af sin æske i 2 dage - jeg er altså totalt newbie ift spillekonsoller.

Jeg har ikke forbundet xbox 360 til internet, endnu. Grunden til at jeg ikke har købt en wireless adapter er at jeg ikke har en media center pc og dermed ikke kan streame data fra den og til xbox.

Spørgsmål: Hvor meget multimedie kan jeg med en xbox 360 med netadgang uden media center (jeg har kun bærbar, derfor...).

Kan jeg connecte til internetradio, podcast etc?

Glæder mig til at høre fra jer

 

Du kan sagtens høre net radio på din x360 (jeg gør det selv)..

Se mere her http://www.majornelson.com/archive/2006/08/09/How-to-automat ically-stream-podcasts-to-your-Xbox-360.aspx

vh Mark
x360news.dk

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu