recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny regionsfri BD afspiller ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny regionsfri BD afspiller ønskes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny regionsfri BD afspiller ønskes
    Sendt: 16-Juli-2014 kl. 14:12
Jeg er på udkig efter en ny regionsfri BD afspiller. 

Min gamle Oppo-83 spiller stadig upåklageligt, men miin 93'er blev fucked af en firmware opgradering og siden har den kun kunnet afspille region A. Ingen har kunnet hjælpe med dette og derfor, vil jeg nok ikke satse på at købe Oppo mere fremover.

Har nogen erfaring med andre regionsfrie afspillere, hvor man ikke lige pludselig risikerer at stå "med hovedet i postkassen"? 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 14:28
Hvilket kit har du brugt til din oppo ?
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 14:29
Jeg købte en regionsfri hos TapeConnection, så mener det var bluraychip.dk pro-kittet.

http://bluraychip.dk/product.php?id_product=15

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 14:49
De nye Oppo'er kan godt klare at blive FW-opdateret.
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 14:58
Jo men det kunne den gamle 93'er, jo også en lang periode, indtil Oppo lavede "et eller andet" og man samtidig sørgede for, at man ikke kunne downgrade igen.

Bluraychip.dk har kun svaret én gang på mine henvendelser og siden har der været "stille" og det er jo trods alt stadig deres kit, som ligger i de nye Sleepy

Jeg ved sgu ikk' lige, om jeg tør satse.


Redigeret af Bruce - 16-Juli-2014 kl. 15:26
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 15:27
Jeg skal ikke gøre mig klog på det her, men har du prøve at fjerne regionsfri "Dimsen", og lave en reset af Oppo´en.

Jeg ville ikke selv turde køre med et regionsfri-kit efter dine oplevelser. Så tror jeg egentlig hellere at jeg ville have en afspiller til henholdsvis A og B.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruce Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 09-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruce Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2014 kl. 15:32
Hvis det betyder, at den resetter til region B, så er det ikke så godt Smile

Jeg har nemlig rigtig mange Criterion udgivelser, som er region A kodede. 


Redigeret af Bruce - 16-Juli-2014 kl. 15:33
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 13:30
Men hvis den resetter til region B, så har du vel den rigtige udgangsposition igen og kunne prøve at smide region-free kittet ind igen?
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2014 kl. 13:42
Jeg syntes du skal
1 Køb en billig mini computer, fx en NUC,
2 og derefter sådan en bandit her: http://www.computersalg.dk/produkt/1075582/asus-sbc-06d2xu-disk-drev-dvdrw-
3 brug fx Any DVD til at fjerne koderne fra både blue ray og dvd.
4 afspil med XBMC som er et VERDENSKLASSE free software,:)
Resultat:
Du har nu et fuldblods mediacenter som kan ALT:))

Redigeret af Ckhansen1 - 17-Juli-2014 kl. 13:43
Til top
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 14:44
er løbet ind i samme problem ... :(  fandt du en løsning ?   
hvordan restætter man den til at være reg b igen uden at kunne blive kode fri . ?

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu