recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen lyd Beolink 3500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen lyd Beolink 3500

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
alo11 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juli-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alo11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen lyd Beolink 3500
    Sendt: 16-Juli-2014 kl. 20:36
Hejsa, 

Jeg har en Beosound 3000 , og en Beolink 3500 som jeg gerne vil have skulle spille sammen. 

De er forbundet med Masterlink kabel på 20 Meter. 

Det hele virker på besound 3000 , men der kommer ingen lyd i beolinken. 

Den viser godt nok "cd" "radio" osv når heg trykker på det, men den viser ikke uret, og den viser ikke volume når der 
ksures op og ned. 

Beolink er sat til Option 2, og det samme er Beosuounden. 

Har i nogen gode forslag? 

Mvh 
Allan
Til top
alo11 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-Juli-2014
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér alo11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 11:28
er løst, var dårligt kabel købt fra AV-cables....
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2014 kl. 07:11
AV-cables yder ordentlig service, så du burde kunne få en gratis bytter eller pengene retur. Man har 30 dages returret hos dem, uanset om emballagen er brudt eller ej. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu