recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Viaplay app - Panasonic Tx-32as500y
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Viaplay app - Panasonic Tx-32as500y

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
r11jep Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér r11jep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Viaplay app - Panasonic Tx-32as500y
    Sendt: 19-Juli-2014 kl. 14:56
Hej
Jeg har netop købt et Panasonic TX-32AS500y Smart tv, og den primære årsag til netop denne model var at den både havde indbygget wifi samt skulle kunne håndtere Viaplay.
Mit problem er bare at der ikke kommer nogen Viaplay app frem under App's, og jeg kan heller ikke finde den inde under Panasonics app market.

Er der nogen som har oplevet tilsvarende og som ved hvad der kan gøres, evt. nogen med samme model, som kan tjekke om det er tilsvarende hos dem.

Pft.

/Jesper
Panasonic G30

Panasonic DMR-EH57
Til top
han65 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Juli-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér han65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 18:41
Jeg har samme problem med mit Panasonic efter opdatering til firmware version 1.630.
Mon ikke Panasonic har valgt at droppe Viaplay ???
Til top
Stougaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2011
Status: Offline
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2014 kl. 21:03
Hvis det er a la Philips tv så fjerner de appen nu her fordi de ikke magter at lave appen ordentligt.
Til top
r11jep Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér r11jep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2014 kl. 12:09
Jf. Panasonics danske support, så er det en fejl som er sket i forbindelse med en opdatering af deres nyere modeller. De håber på at de snart kan få den tilbage i deres App store, også for de nye modeller.

Jeg har både et nyt Panasonic og en ældre Panasonic, og jeg kan se at Viaplay fortsat er at finde i App store på mit G30, og det fungerer lige så upåklageligt som det altid har gjort.

Så mon ikke det også kommer tilbage på det nye.....

/Jesper
Panasonic G30

Panasonic DMR-EH57
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu