recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Timefor XMLTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Timefor XMLTV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Timefor XMLTV
    Sendt: 21-Juli-2014 kl. 11:46
Hej
 
Det ser ud til at Timefo XMLTV ikke køre så godt mere - kun 4-5 dages program ad gangen - så er der nogen der ved om der er andre programmer der kan køre sammen med N.Rossens fremragende program til at fodre prograguiden i MCE.??
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2014 kl. 12:12
I OSX sammenhæng - EyeTV bruger jeg en gratis løsning - ved ikke om du kan bruge den: http://forum.team-mediaportal.com/threads/danish-dr-dk-epg-ripper.29428/page-19
Til top
jylland Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jylland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2014 kl. 16:30

Det ser ud til at det er hele systemet der er nede…

Der er pt. heller ikke data på sitet mere end 3 dage frem…

Skrev til dem i går aftes, men jeg har ikke fået respons endnu…

Til top
cmax Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cmax Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 08:12
så i aftes at der var kommet alle datoer på så nu virker det.
Til top
Sukkermand23 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-Februar-2012
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sukkermand23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 12:46
http://digitalt.tv/timefor-tv-er-gang-igen/
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af Sukkermand23 Sukkermand23 skrev:

http://digitalt.tv/timefor-tv-er-gang-igen/

Jep, det er også min fornemmelse
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu