recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT ! B&W 603 S3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT ! B&W 603 S3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TeaBagT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TeaBagT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT ! B&W 603 S3
    Sendt: 21-Juli-2014 kl. 22:14
1 sæt flotte HiFi gulvhøjtalere fra Bowers og Wilkens (B&W). 

Model DM603 3S i Black Ash 

Højtalerne er i rigtig fin stand og lyder virkelig lækkert. Ingen mærker, ridser e.l.
Købt for nogle år siden i HiFi klubben med nypris på ca. 7000 kr for sættet. 
 
De har stået i min stue og har desværre aldrig været brugt meget, mest til TV'et. 
Der er en lille indadvendt bule på den ene bas Ouch, men det har ikke haft nogen lydmæssig effekt og kan næsten ikke ses (se foto). Smile De har været behandlet yderst pænt! 

Sælges fordi vi er flyttet og skal have mindre højtalere . Cry

Højtalerkabler medfølger gratis. 

Højtalerne er som de fremstår på fotos, der medfølger ikke noget front cover (jeg har ikke brugt et da jeg synes de er pænere 'rå').

Se link til fotos for detaljer. Jeg kan sende flere fotos i høj opløsning via mail hvis det har interesse. 

Se flere fotos her: 

Ved køb kan jeg selvfølgelig slutte dem til så de kan høres.

Betaling kontant eller med MobilePay,
Afhentes på Frederiksberg hvor jeg bor. 

Sælges for 2700 kr. StarHandshake






Redigeret af TeaBagT - 29-Juli-2014 kl. 20:46
Til top
TeaBagT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TeaBagT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 16:54
HBO 2400kr

Redigeret af TeaBagT - 23-Juli-2014 kl. 20:09
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 17:14
Oprindeligt skrevet af TeaBagT TeaBagT skrev:

HBO 7400kr


Det var da lidt af et prishop... :-)

/Ersgaard
Til top
TeaBagT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TeaBagT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2014 kl. 20:10
Oprindeligt skrevet af Ersgaard Ersgaard skrev:

Oprindeligt skrevet af TeaBagT TeaBagT skrev:

HBO 7400kr


Det var da lidt af et prishop... :-)


Haha ja en betydelig slåfejl! :D Den er nu rettet!HBO 2400 skulle der have stået! Embarrassed Tak for at du spottede den! Thumbs Up
Til top
Plimmer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2011
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plimmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 06:26
De er helt umulige at sende?

Jeg er intereseret, men bor i den anden ende af landet...
Til top
TeaBagT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TeaBagT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2014 kl. 13:15
Hej Plimmer, 

Jeg vil selvfølgelig rigtig gerne sælge dem, men jeg tror ikke det er en god idé at sende dem af flere grunde. De er jo virkelig tunge, så prisen for forsendelse vil være (alt for) høj, og jeg vil være virkelig bange for at de får slag e.l. undervejs. Jeg ville skulle købe kasse og flamingo nok til at de er beskyttet. Jeg ved ikke om man kan sende dem på en måde hvor de bliver afhentet f.eks. af en flyttemand e.l. , men det er garanteret også dyrt. 

Du skal ikke en tur til Sjælland snart? Big smile  Så kan du jo også se og høre dem! Mvh. Søren
Til top
Plimmer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-August-2011
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Plimmer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2014 kl. 17:59
Nej, desværre.. Kender måske nogen der kan samle dem op for mig.. Jeg prøver lige at snakke med nogle også vender jeg tilbage til dig... Jeg er lidt vild med dem så skal nok forsøge at flytte et par bjerge.. :)
Til top
TeaBagT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TeaBagT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2014 kl. 02:33
Bare sig til! Thumbs Up
Til top
TeaBagT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TeaBagT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 20:44
Til top
TeaBagT Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2014
Sted: Storkøbenhavn
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TeaBagT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2014 kl. 20:45
Solgt! Beer Mvh. Søren
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu